رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس کل دادگستری استان زنجان از خانه سالمندان/ تاکید بر اهتمام مضاعف بهزیستی برای ارائه خدمات بهینه

10:16 - 13 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۵۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان، با حضور در مرکز نگهداری سالمندان زنجان (باغ مهربانی) ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و دیدار با سالمندان، پای صحبت‌ها و مشکلات مسئولین نشست.
بازدید رئیس کل دادگستری استان زنجان از خانه سالمندان/ تاکید بر اهتمام مضاعف بهزیستی برای ارائه خدمات بهینهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان، با حضور در مرکز نگهداری سالمندان زنجان (باغ مهربانی) ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و دیدار با سالمندان، پای صحبت‌ها و مشکلات مسئولین نشست.
 
رییس کل دادگستری استان زنجان با گرامیداشت روز سالمند و ارج نهادن به مقام این عزیزان که سالیان سال با زحمت و تلاش، عمر خود را برای تربیت فرزندان سپری کرده اند افزود: متولیان امر و به خصوص بهزیستی بایستی برای ارائه خدمات بهینه و توجه به نیاز‌های سالمندان اهتمام مضاعف کنند. 
 
گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی به همراه دادستان زنجان و مدیر کل بهزیستی استان زنجان از مرکز اعصاب و روان و محل نگهداری بیماران دارای اختلالات روانی نیز بازدید کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *