منتظر حمایت مسئولان هستیم/ قرار نیست برای کسب تجربه بیشتر به المپیک برویم

8:44 - 14 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۵۶۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
محمد فتوحی ملی‌پوش سابر گفت: مهمترین وظیفه ما به عنوان یک سرباز این است تا سابر را المپیکی کنیم و پس از کسب سهمیه المپیک باید مسئولان به صورت همه جانبه از ما حمایت کنند.

محمد فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی سابر پیش از حضور در جام‌جهانی مصر اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، مدتی را به استراحت پرداختیم تا از لحاظ آمادگی شرایط بهتری را پیدا کنیم. با آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی سابر ابتدا در مسابقات جایزه بزرگ سابر اصفهان شرکت کردیم و از روز چهارشنبه هم رقابت‌های انتخابی تیم ملی آغاز شده است. تا پیش از اعزام به جام‌جهانی مصر چند مرحله اردو توسط کادرفنی برای ما تدارک دیده شده است.

وی در مورد اینکه آیا می‌توانیم در جام‌جهانی مصر سهمیه حضور در المپیک توکیو را مسجل کنیم یا خیر، گفت:  تمام هدف ما این است تا در جام جهانی مصر تکلیف حضورمان در المپیک توکیو را یکسره کنیم تا در مسابقات آینده بدون هیچ مشکلی تنها به فکر این باشیم با کسب نتایج خوب جایگاهمان را در رنکینگ فدراسیون جهانی ارتقا دهیم. خیلی امید داریم در همین مصر، تیم سابر را المپیکی کنیم.

ملی‌پوش سابر در خصوص اینکه در صورت المپیکی شدن مهمترین خواسته شما از مسئولان تا شروع المپیک چه چیزی خواهد بود، تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما به عنوان یک سرباز این است تا سابر را المپیکی کنیم و پس از کسب سهمیه المپیک باید مسئولان به صورت همه جانبه از ما حمایت کنند تا بتوانیم بدون هیچ مشکلی راهی توکیو شویم. مهمترین خواسته ما از مسئولان این است که از لحاظ امکاناتی بهترین شرایط را برای ما فراهم کنند.

فتوحی با اشاره به نبود یک سالن استاندارد برای تیم ملی سابر گفت: متاسفانه یک سالم استاندارد نداریم تا تمرینات‌مان را در آنجا پیگیری کنیم، البته با حضور فیزیوتراپ، ماساژور و روانشناس شرایط بهتری در اردوها برای ما تدارک دیده شده است و از این بابت از مسئولان ممنونم.

وی در خصوص اینکه آیا شانس کسب مدال را در توکیو داریم یا خیر، گفت: هنگامی که نتایج ما در مسابقات بین‌المللی روزبه روز بهتر می‌شود توقعات هم از ما بالاتر می‌رود. ما مثل همیشه سعی کردیم کار خودمان را انجام دهیم اما اگر مسئولان از توقع کسب مدال در توکیو را دارند باید از ما حمایت بیشتری کنند و ما منتظر حمایت آنها هستیم. تمام ملی‌پوشان آرزوی کسب مدال را دارند. شانس زیادی برای کسب مدال برای خودمان در توکیو متصور هستیم البته ممکن است خیلی از کارشناسان به اینکه بتوانیم در المپیک مدال کسب کنیم اعتقادی نداشته باشند اما بدون توجه به گفته‌های آنان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین اتفاقات را در آنجا رقم بزنیم. قرار نیست برای کسب تجربه بیشتر به المپیک برویم و در این دوره شرایط فرق خواهد کرد. در المپیک خبرهای خوبی از تیم سابر خواهید شنید.

فتوحی در ورد مسابقات آینده تیم سابر گفت: تا پیش از المپیک باید در هفت مسابقه بین‌المللی شرکت کنیم که به نظرم این مسابقات تدارک خوبی برای ما خواهد بود تا آمادگی‌مان را برای حضور در توکیو افزایش دهیم و هم شناخت خوبی از رقیبان‌مان پیدا کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *