ذوب‌آهن می‌تواند مدعی قهرمانی باشد/ از حالا روی لیگ تمرکز می‌کنیم

10:42 - 11 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۰۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نیما انتظاری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: پس از حذف از جام حذفی حالا تمام تمرکز خود را روی لیگ می‌گذاریم.

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد حذف تیم فوتبال پارس جنوبی جم از رقابت‌های جام حذفی در بازی مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی نزدیک و پر برخوردی بود. دو تیم از همه نظر به هم نزدیک بودند و به همین دلیل بحث و جدل زیادی بین اعضای دو تیم صورت گرفت.

وی ادامه داد: پارس جنوبی اصلا شایسته حذف نبود. ما برای برد به میدان رفته بودیم. تیم ما با ترکیبی متفاوت به میدان رفتیم و  از این رو کمی ناهماهنگ بودیم. البته خیلی خوب بازی کردیم و شاید مربیان هم توقع چنین بازی خوبی را از تیم نداشتند. حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم و روی یک اشتباه فردی که در فوتبال اجتناب ناپذیر است گل خوردیم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به عملکرد تیم ذوب‌آهن گفت: ترکیبی که در لیگ از ذوب‌آهن دیدیم با بازی در جام حذفی بسیار متفاوت بود. آنها در جام حذفی علاوه بر سه بازیکن سرباز، خلعتبری را هم به ترکیب تیم خود اضافه کرده بودند. اگر ذوب‌آهن در ادامه مسابقات با همین ترکیب به میدان برود می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

انتظاری به اولین بازی خود برای تیم پارس جنوبی در فصل جدید اشاره کرد و گفت: سعی کردم بازی خوبی انجام دهم. البته پارس جنوبی برای من تیم ناشناخته‌ای نبود و فصل قبل فرصت بیشتری برای بازی داشتم. از کمالوند ممنونم که به من میدان داد. سعی کردم خوب بازی کنم و مثمرثمر باشم. با این حال، چون مدتی از ترکیب دور بودم سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم و جواب اعتماد کمالوند را بدهم.

وی با اشاره به بازی هفته ششم برابر تیم تراکتورسازی تصریح کرد: تیم ما نسبت به فصل قبل تغییرات تاکتیکی زیادی داشته است. کمالوند دوست دارد با دوندگی بالا بازی کنیم. در بازی با ذوب‌آهن هم با همین روش بازی کردیم. سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. حالا که از جام حذفی کنار رفتیم روی لیگ برتر تمرکز می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان خاطرنشان کرد: بازی بعدی ما با تراکتور است که بازی سختی خواهد بود چراکه تراکتور تیم باکیفیتی است و برای قهرمانی بسته شده. البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. از ابتدای لیگ نشان دادیم برای‌مان فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم، ولی تلاش می‌کنیم همیشه با تمام توان بازی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *