رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعاده ۶۹۰ هکتار اراضی ملی و دولتی به بیت المال در ۶ ماه نخست امسال/ ۳۶ مورد قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز اجرا شد

8:04 - 10 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۳۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جمادی از اعاده ۶۹۰ هکتار اراضی ملی و دولتی به ارزش تقریبی بالغ بر ۶۳۳ میلیارد ریال به بیت المال در شش ماه نخست امسال خبر داد.

اعاده ۶۹۰ هکتار اراضی ملی و دولتی به بیت المال در ۶ ماه نخست امسال علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در تشریح عملکرد شش ماهه امسال شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر از اعاده ۶۹۰ هکتار اراضی ملی و دولتی به ارزش تقریبی بالغ بر ۶۳۳ میلیارد ریال به بیت المال در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

وی اظهار داشت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در استان بوشهر که منتهی به صدور حکم شده است، ۳۲۰ و تعداد ۹۷ مورد نیز منتهی به صدر قرار نهایی دادسرا شده است.

بیشتر بخوانید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱۷۳ متهم در حوزه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی تحت پیگرد قضائی در استان بوشهر قرار گرفتند.

جمادی میزان اراضی اعاده شده به دولت را ۶۹۰ هکتار اعلام کرد و افزود: ارزش تقریبی اراضی اعاده شده بالغ بر ۶۳۳ میلیارد ریال است.

جمادی خاطرنشان کرد: طی شش ماهه ابتدای امسال ۳۶ مورد قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز با صدور حکم قضایی در استان بوشهر اجرا شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *