الهامی: انتظار داریم مثل همه تیم‌ها، داوران تهرانی را هم برای تیم‌های این شهر نگذارند/ خطیبی نمی‌خواست با داور درگیر شود

18:00 - 08 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۱۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ساکت الهامی، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: همانطور که داوران تبریزی را برای بازی تیم‌های تبریزی نمی‌گذارند انتظار داریم داوران تهرانی را هم برای تیم‌های تهرانی نگذارند.

خطیبی:به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ساکت الهامی مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی پرفشاری از سوی دو تیم انجام شد و هر دو تیم می‌دانستند دنبال چه اهدافی هستند.

*پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس روند بازی را عوض کرد و تیم ما را به هم ریخت چرا که ما تیم جوانی داریم که خیلی از آن‌ها برای اولین بار مقابل پرسپولیس بازی می‌کردند.

*همانطور که داور اصفهانی را برای بازی تیم‌های اصفهانی نمی‌گذارند و همانطور که داوران تبریزی را برای بازی تیم‌های تبریزی نمی‌گذارند ما انتظار داریم داوران تهرانی را هم برای تیم‌های تهرانی نگذارند. داور و یکی از کمک داوران تهرانی بودند.

*در صحنه پنالتی اگر خطایی گرفته شد باید کارت زرد می‌داد که دیدیدم این اتفاق رخ نداد، اما مشکل ما از جایی شروع شد که رسول خطیبی توسط داور اخراج شد.

*خطیبی به داور بازی می‌گفت خطایی انجام نشده و حتی ناظر بازی پایین آمد گفت با داور صحبت می‌کنم، اما او نتوانست با داور صحبت کند.

*خطیبی اصلاً با داور کاری نداشت و می‌خواست با او درباره پنالتی صحبت کند، اما بازیکنان جوان تیم ما او را گرفتند و این صحنه به چشم می‌آمد که خطیبی قصد درگیری با داور داشته و جلوه بدی به وجود آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *