وزنه‌برداران ایران در حرکت یک‌ضرب فوق‌سنگین مدال نگرفتند

13:18 - 05 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۳۳۰۹
وزنه‌برداران ایران در حرکت یک ضرب دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان به مدال نرسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در تایلند ظهر امروز (جمعه) مسابقات دسته فوق‌سنگین مردان در گروه A برگزار شد که علی داوودی و محسن دادرس نمایندگان ایران در این دسته با ۸ وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداختند.

داوودی در پایان با رکورد ۱۹۰ کیلوگرم در رده هفتم قرار گرفت. دادرس با رکورد ۱۸۶ کیلوگرم به عنوان دهمی بسنده کرد.

حرکت یکضرب:

محسن دادرس کار خود را در این دسته با انتخاب وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی آغاز کرد که موفق به مهار آن شد، در حرکت دوم هم وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را با موفقیت پشت سر گذاشت و سه چراغ سفید از داوران دریافت کرد. در سومین حرکت هم موفق به مهار ۱۹۰ کیلوگرمی نشد.

علی داوودی دیگر نماینده کشورمان در اولین حرکت خود وزنه ۱۹۰ کیلوگرم را به راحتی بالای سر برد. او در حرکت دوم پشت وزنه ۱۹۸ کیلوگرم قرار گرفت تا به رکورد جوانان جهان که در اختیار خودش بود حمله کند اما موفق به مهار آن نشد. کادرفنی در سومین تلاش برای او وزنه ۱۹۹ کیلوگرم را درخواست کردند که او نتواست این وزنه را هم مهار کند.

همچنین، لاشا تالاخادزه گرجستانی توانست با مهار وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی ضمن شکستن رکورد یکضرب دنیا گردن‌آویز طلا هم شود. گور میناسیان از ارمنستان و ولید بیدانی از الجزایر به مدال‌های نقره و برنز دست پیدا کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *