می‌خواهم به وزن ۹۶ کیلوگرم بیایم/ با مدال‌هایی که گرفته‌ام مسئولیتم سنگین‌تر شده

8:46 - 06 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۳۰۹۸
علی میری ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: با توجه به اینکه وزن من المپیکی نیست به همین دلیل نیم نگاهی به وزن ۹۶ کیلوگرم دارم تا به این وزن بیایم.

علی میری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکردش در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر از وزنه‌هایی که به ثبت رساندم به خصوص در یک‌ضرب خیلی راضی هستم. خیلی خوشحالم توانستم رکوردهایی را که در تمرینات بر جای نگذاشته بودم در روز مسابقه ثبت کنم. وزنه‌هایی هم که در دوضرب بر جای گذاشتم راضی‌کننده بود. شرایط و جو مسابقه باعث شد کارایی جسمانی‌ام پایین بیاید.

وی ادامه داد: مسابقه خوبی بود و تجربیات قبلی که داشتم باعث شد وزنه‌های خوبی را مهار کنم. متاسفانه وزن من المپیکی نیست به همین دلیل نیم نگاهی به وزن ۹۶ کیلوگرم دارم و ان‌شاءالله در مسابقات آینده صددرصد به این وزن خواهم آمد. امیدوارم از تجربیات دوستان عزیزم مانند کیانوش رستمی و سهراب مرادی استفاده کنم تا بتوانم وزنه‌های خوبی ثبت کنم. از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و مرا به این مسابقات آورد و خدا را شکر که توانستم جواب زحماتشان را با کسب مدال بدهم. از مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و همه مردم ایران که برایم دعایم کردند تشکر می‌کنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در مورد پیش بینی‌اش ازجایگاه تیمی ایران تصریح کرد: جایگاه تیمی را از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما امیدوارم جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

میری در خصوص حرکت دوضرب و اینکه چرا مدال طلا نصیب وزنه‌بردار ژاپنی که در گروه B  حضور داشت، رسید، توضیح داد: در گروه B، چون رقابت بین ورزشکاران نیست خیلی راحت ورزشکاران می‌توانند با اعتماد به نفس بالا کارشان را انجام بدهند. برای همین وزنه‌بردار ژاپنی یک رکورد خوبی را در حرکت دوضرب گروه B بر جای گذاشت. تلاش کردم وزنه‌های خودم را بزنم و کاری به رکوردی که ورزشکار ژاپنی به ثبت رسانده بود، نداشته باشم اما هر چقدر تلاش کردم بی فایده بود. در نهایت مدال طلا حرکت دوضرب نصیب ورزشکار ژاپنی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با مدال‌هایی که کسب کرده‌ام به خوبی می‌دانم مسئولیتم سنگین‌تر شده است و باید بیشتر تلاش کنم تا در آینده این مدال‌ها را تکرار کنم. امیدوارم مسئولان به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند تا بتوانم با روحیه بالا به هدفگذاری‌ام ادامه بدهم. نیم‌نگاهی به المپیک دارم البته باید مسئولان فدراسیون تصمیم بگیرند تا من بتوانم در وزن ۹۶ کیلوگرم شرکت کنم. از آنجایی که وزنه‌برداران خوبی در این وزن حضور دارند، اگر تصمیم گرفته شود من در این وزن حضور داشته باشم به طور حتم در این وزن مسابقه خواهم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *