لزوم صدور قرار‌های هوشمندانه، بموقع و بجا در جهت کنترل جمعیت زندانیان

12:08 - 03 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۲۷۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی بر لزوم صدور قرار‌های هوشمندانه، بموقع و بجا در جهت کنترل جمعیت زندانیان تاکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در نشست مشترک با مسئولان و قضات دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری یک این استان در مجتمع قضایی ولایت دادگستری مشهد سخن می‌گفت ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های همکاران در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد: بحمدالله وضعیت امنیتی استان بویژه در ایام دهه اول محرم مطلوب بود و مشکل امنیتی خاصی بوجود نیامد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به حجم بالای پرونده‌ها و سختی کار در دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: علی رغم وجود تنگنا‌های موجود، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان خراسان رضوی بویژه در دادگاه‌های تجدید نظر با جدیت، سعه صدر و صمیمت موجود نسبت به اجرای سیاست‌های ستاد دادگستری اهتمام جدی دارند که به سهم خود از زحمات همه همکاران محترم تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی با تقدیر از حمایت‌های مسئولان عالی قضایی بویژه رئیس قوه قضاییه از اقدامات مجموعه قضایی استان خراسان رضوی افزود: ما آمادگی داریم که نظرات و پیشنهادات سازنده همکاران بویژه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم را به مسئولان عالی قضایی منعکس نماییم.

صادقی با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی استان خراسان رضوی در موضوع کاهش جمعیت کیفری گفت: قضات باید با صدور قرار‌های هوشمندانه، بموقع و بجا در جهت کنترل جمعیت زندانیان اقدام نمایند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام وا لمسلمین میان بندی سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر استان خراسان رضوی با تبریک انتصاب صادقی به سمت رئیس کل دادگستری استان؛ گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌ها ارائه نمود.
 
بیشتر بخوانید:
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *