آغاز پرداخت دیون املاک شهروندان تا سقف 400 میلیون تومان توسط شهرداری

16:44 - 27 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۲۶۰
خبرگزاری میزان: معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران از آغاز پرداخت دیون املاک شهروندان تا سقف 400 میلیون تومان توسط شهرداری تهران خبر داد و گفت: همچنین دیون پیمانکاران تا سقف 300 میلیون تومان نیز طبق اسناد تایید شده و به طور هفتگی در حال پرداخت است.
آغاز پرداخت دیون املاک شهروندان تا سقف 400 میلیون تومان توسط شهرداریبه گزارش گروه اجتماعی ، قدرت گودرزی با اشاره به اینکه پرداخت دیون شهرداری در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال می شود، تاکید کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر تسریع در پرداخت دیون شهرداری تهران به شهروندان و پیمانکاران، هم اکنون تصمیماتی ویژه برای پرداخت دیون اتخاذ شده است.

به گفته وی، از هفته پیش رو پرداخت دیون املاک شهروندان تا سقف 400 میلیون تومان آغاز شده و بدهی‌های شهرداری تهران در این بخش به طور هفتگی و بر اساس اولویت‌های مناطق پرداخت می شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین به برنامه شهرداری برای پرداخت دیون پیمانکاران اشاره و خاطرنشان کرد: دیون پیمانکاران تا سقف 300 میلیون تومان نیز طبق اسناد تایید شده و به طور هفتگی در حال پرداخت است.

بر اساس ای گزارش گودرزی با بیان اینکه شهرداری تهران تسویه دیون شهروندان و پیمانکاران را جزو وظایف اصلی خود می داند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با مناطق 22 گانه شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت ها برای تسریع در پرداخت دیون انجام شده که با تزریق به موقع منابع مالی، این کار سرعت بیشتری نیز خواهد یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *