امکان بازدید از مراکز نظامی ایران برای غربی‌ها خواب و خیالی بیش نیست

16:03 - 27 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۲۵۱
خبرگزاری میزان: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد احتمال بازدید از مراکز نظامی برای غربی‌ها در پی توافق هسته‌ای گفت: بازدید از مراکز نظامی توسط غربی‌ها امکان نداشته و یک خواب و خیالی بیش نیست.
امکان بازدید از مراکز نظامی ایران برای غربی‌ها خواب و خیالی بیش نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی میزان،  سردار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ترحیم همسر معاون اول رئیس‌جمهور سابق در جمع خبرنگاران در مورد شرط غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای مبنی بر بازدید از مراکز نظامی ایران اظهارکرد: بازدید از مراکز نظامی کشور توسط غربی‌ها امکان ندارد و این جز یک خواب و خیالی بیش نیست ضمن اینکه برای رسیدن به توافق در مذاکرات هسته‌ای باید همه تحریم‌های ظالمانه به طور یکجا برداشته شود و غیر از این امکان ندارد.

وزیر دفاع دولت دهم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره فحاشی برخی افراد علیه دولت در مراسم تشییع شهدای غواص که روز گذشته برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: روز گذشته من در این مراسم حضور داشتم و هیچ شعاری علیه دولت از مردم نشنیدم.

وی درباره پروژه اس 300 که روسیه تا به امروز  تعلل زیادی در تحویل آن به ایران داشته است گفت: این یک قرارداد دوطرفه است که در پی آن روسیه قرار شده است به قول خود عمل کند.


برچسب ها: میزان وحیدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *