برتری پُرگل زنیت مقابل روبین کازان در غیاب آزمون/ برایتون بدون جهانبخش متوقف شد

8:59 - 31 شهريور 1398
کد خبر: ۵۵۱۶۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌ها برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

برتری پُرگل زنیت مقابل روبین کازان در غیاب آزمون/ برایتون بدون جهانبخش متوقف شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

لیگ برتر انگلیس/ برایتون صفر - نیوکاسل صفر

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته تیم‌های برایتون و نیوکاسل به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید. علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی تیم برایتون در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی تیمش از روی سکو کار را دنبال کرد و در فهرست برایتون برای این بازی جایی نداشت.

اوریدیویژه هلند/ زوله صفر - خرونینخن ۲

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال هلند شب گذشته تیم‌های زوله و خرونینخن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. رضا قوچان‌نژاد که در بازی قبلی خود برای زوله نمایش خیره‌کننده‌ای داشت در این دیدار از دقیقه ۵۵ وارد میدان شد، اما موفق نشد برای تیمش گلزنی کند.

ژوپیر لیگ بلژیک/ شارلوا صفر - سنت ترویدن ۳

در ادامه دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر بلژیک شب گذشته تیم‌های شارلوا و سنت ترویدن با یکدیگر بازی کردند که این دیدار در نهایت با شکست تیم لژیونر‌های کشورمان به پایان رسید. کاوه رضایی و علی قلی‌زاده ۲ لژیونر ایرانی تیم شارلوا در این بازی به ترتیب از دقیقه ۶۸ و ۷۸ وارد زمین شدند. همچنین یونس دلفی دیگر بازیکن ایرانی تیم شارلوا در این بازی در فهرست تیمش حضور نداشت.

لیگ برتر روسیه/ زنیت ۵ - روبین کازان صفر

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روسیه شب گذشته تیم‌های زنیت و روبین کازان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری قاطعانه تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت در این مسابقه به دلیل مصدومیت غایب بود و نتوانست تیمش را همراهی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *