دوران مصدومیت بالاخره تمام شد، آماده بازی هستم/ ممشلی راه فراری برایم نگذاشت/ ذوب‎آهن می‎تواند مدعی لیگ باشد

12:10 - 25 شهريور 1398
کد خبر: ۵۵۰۰۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمدرضا خلعتبری، مهاجم ذوب‎آهن اصفهان گفت: در شرایطی قرار دارم که هر وقت علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‎آهن صلاح بداند، می‎توانم به میدان رفته و برای تیمم بازی کنم.

دوران مصدومیت بالاخره تمام شد، آماده بازی هستم/ ممشلی راه فراری برایم نگذاشت/ ذوب‎آهن می‎تواند مدعی لیگ باشدمحمدرضا خلعتبری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، از بازگشت خود به میادین و اتمام دوران مصدومیت خبر داد و اظهار داشت: خداراشکر بالاخره به شرایط بازی رسیدم. دوران سختی را تحمل کردم، اما بعد از یک دوره تمرین اختصاصی زیرنظر مربی بدنساز، به مرز آمادگی نزدیک شدم. حالا حدود دو هفته‎ای می‎شود که با تیم تمرین می‎کنم و شرایط خوبی دارم.

وی افزود: در شرایطی قرار دارم که هر وقت علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‎آهن صلاح بداند، می‎توانم به میدان رفته و برای تیمم بازی کنم. البته هنوز بدن من برای بازی ۹۰ دقیقه‎ای آماده نیست، ولی هر چقدر به من فرصت بازی داده شود، از عهده‎اش برمی‎آیم. از همین هفته چهارم هم می‎توانم برای تیمم بازی کنم.

مهاجم ذوب‎آهن در مورد لحظه مصدومیتش تصریح کرد: در بازی برگشت ذوب‏‌آهن مقابل نساجی بود که این اتفاق رخ داد و متاسفانه ضربه سختی به پای من خورد. پایم روی زمین بود که مجتبی ممشلی بازیکن نساجی، با ضربه محکمی که زد، مرا مصدوم کرد. ضربه او در شرایطی بود که راه فراری برایم نگذاشت، چون پای تکیه گاه من روی زمین بود. قبلا بار‌ها از چنین صحنه‏‎هایی فرار کرده بودم، ولی این بار راه فرار نداشتم و ماه‎ها درگیر مصدومیت شدم. همین موضوع باعث شد تا به لحاظ روحی و روانی و البته جسمی وضعیت خوبی نداشتم. اتفاقی که گذشت، دیگر به گذشته‎ها تعلق دارد. مهم این است که به شرایط بازی رسیدم و می‏‎خواهم غیبتم در فصل گذشته را جبران کنم.

دوران مصدومیت بالاخره تمام شد، آماده بازی هستم/ ممشلی راه فراری برایم نگذاشت/ ذوب‎آهن می‎تواند مدعی لیگ باشد

از خلعتبری در مورد شرایط ذوب‎آهن هم سوالی پرسیدیم که این طور پاسخ داد: در بازی سایپا، تیم‎مان ۲ بر صفر جلو بود، اما به یکباره همه چیز عوض شد و بازی را باختیم. بعد از آن، با پارس‎جنوبی مساوی کردیم و بعد هم برابر تراکتور متوقف شدیم آن هم در حالی که باید حداقل ۲، ۳ گل به این تیم مدعی می‎زدیم. موقعیت‎های صددرصد داشتیم و حق‎مان برد بود. باید بگویم تیم خوبی داریم، که با اضافه شدن دانیال اسماعیلی‎فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی‎پور، شرایط بهتر هم می‌شود. ما به تیم خودمان امیدواریم و می‎دانیم اگر به لحاظ مالی تقویم شویم، می‎توانیم یکی از مدعیان اصلی لیگ باشیم.

این بازیکن در پاسخ به سوال دیگری در خصوص شرایط مالی باشگاه ذوب‎آهن گفت: مطالبات فصل قبل به صورت کامل، تسویه شد، اما هنوز برای امسال دریافتی نداشتیم و منتظریم تا شرایط تغییر کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *