وداع با شهدای تازه تفحص شده در برنامه"از آسمان"

12:28 - 26 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۰۰۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: برنامه "از آسمان"سه شنبه 26 خرداد لحظه هاي وداع مردم با ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ و یکصد شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس را به تصوير مي‌كشد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،‌ تهيه‌كننده برنامه "از آسمان" گفت: اين برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس توليد شده و در آن لحظه‌هاي وداع مردم ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ و یکصد شهید گمنام تازه تفحص شده به تصوير كشيده مي‌شود.
 
امير خورشيدي فرد افزود: از روزهای نخستين انتشار اخبار مربوط به 175شهيد غواص تماس هاي مكرري از مخاطبان اين برنامه دريافت كرديم كه خواستار توليد يك برنامه ويژه براي اين شهداي غواص بودند،‌ به همين دليل عوامل «از آسمان» دوشنبه 25 خرداد با حضور در معراج شهدای تهران، مشغول تصویربرداری شدند تا ویژه برنامه ای مناسبي را تقديم ساحت اين شهداي عزيز كنند.   
 
تهیه کننده و کارگردان "از آسمان"گفت: این برنامه روز سه‌شنبه ساعت 21 از شبکه دو روی آنتن می رود و طي آن مراسم وداع با ۱۷۵ شهید غواص و یکصد شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس و نیز تشییع پیکر پاک آنها به تصوير كشيده مي‌شود.
 
به گفته خورشيدي فرد گفت‌وگو با علیرضا دلبریان غواص دفاع مقدس و بازخواني خاطرات عمليات كربلاي 4 از ديگر بخش هاي اين ويژه برنامه خواهد بود.
 
از آسمان کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است كه به تهيه‌كنندگي و كارگرداني اميرخورشيدي فرد روي آنتن مي‌رود،‌ از ديگر عوامل این برنامه می‌توان به جعفر اکبری (تصویر بردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، سعید سلیمانی (صدا بردار)، بابک مهدیزاده (تدوین)، نادر گوهرسودی (گوینده)، حمید بنا (نویسنده) و عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) اشاره کرد.

 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *