فرصت خوبی بود تا استقلال با برد به استقبال دربی برود/ نتیجه دربی ربطی به شرایط دو تیم در جدول ندارد

13:36 - 26 شهريور 1398
کد خبر: ۵۵۰۰۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نتیجه دربی ربطی به شرایط دو تیم در جدول ندارد و هر تیمی که بدون استرس و کنار آن از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد شد.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تساوی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با حضور دیاباته در نیمه نخست مقداری سرعت تیم استقلال پایین آمده بود اما با بیرون رفتن این بازیکن و حضور تبریزی ابتکار عمل تیم استقلال بالا رفت و همین عامل باعث شد تا این تیم حملات خطرناکی را روی دروازه حریف ترتیب بدهد هر چند که با بی دقتی آنها را از دست می‌داد.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی مانند دیدارهای گذشته استرس در چهره بازیکنان استقلال مشهود و حتی روی یک اشتباه این تیم بازی برده را با تساوی عوض کرد. فرصت خوبی بود تا استقلال با پیروزی به استقبال دربی برود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دربی گفت: واقعیت امر این است نتیجه دربی ربطی به شرایط دو تیم در جدول ندارد و هر تیمی که بدون استرس و کنار آن از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد شد. کسب سه امتیاز در دربی کمک می‌کند تا در ادامه لیگ با انگیزه بالاتری بازی کنند. امیدوارم تیم محبوبم برنده دربی شود.

موسوی در پایان خصوص عملکرد استراماچونی در استقلال گفت: از آنجایی که استراماچونی از شرایط مردم و روحیه هواداران ایرانی اطلاعی ندارد و مطلع نیست دربی چه حساسیتی دارد؟ هر نتیجه‌ای غیر از برد از لحاظ انگیزشی روی هر یک از دو تیم‌ها تاثیرگذار خواهد بود. اگر مسئولان باشگاه استقلال انتظار معجزه از استراماچونی داشته باشند خیلی بعید است تا چند ماه دیگر حضورش در ایران تداوم داشته باشد. دیاباته خیلی کند و بی رمق است و نمی‌تواند برای استقلال تاثیری داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *