کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه یک گرمی/ دلار ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان

13:02 - 24 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۹۷۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
هر قطعه سکه یک گرمی در روز جاری بیشترین کاهش قیمت را نسبت به دیگر سکه‌ها شاهد بود و با کاهش ۵۰ هزار تومانی به رقم ۸۵۹ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، نرخ ارز در روز جاری با تغییرای همراه بود به طوریکه نرخ خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی به رقم ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ فروش به ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

نرخ یورو نیز در روز جاری با تغییراتی جزئی روبرو بود ور هر یورو برای خرید ۱۲ به هزار و ۵۰۰ تومان و برای فروش به ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

بررسی بازار ارز در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که دلار روند با ثباتی را طی می‌کند و همچنان در کانال ۱۱ هزار تومانی باقی مانده است.

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه یک گرمی/ دلار ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان

این درحالی است که چندی پیش همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: علیرغم تداوم فشار حداکثری، بازار ارز به روند با ثبات خود ادامه می‌دهد و شرایط تحت کنترل و رصد است.

در جریان معاملات امروز طلا و سکه با وجود تعطیلی بازار‌های جهانی و ثبات قیمت اونس جهانی تغییراتی مشاهده می‌شود.

در این بین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نسبت به روز گذشته با افزایش ناچیزی همراه بود و با رقم ۴ میلیون و ۹ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با کاهش ۱۰ هزار تومان قیمت به رقم ۲ میلیون و ۴۸ هزار تومان رسید و هر قطعه ربع سکه نیز با همین میزان کاهش قیمت با رقم یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان معامله شد.

در بازار طلا و سکه هر قطعه سکه یک گرمی بیشترین کاهش قیمت را شاهد بود به طوریکه با اُفت ۵۰ هزار تومانی قیمت به رقم ۸۵۹ هزار تومان رسید.

لازم به ذکر است که هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز رشد ناچیزی را تجربه کرد و با رقم ۴۰۵ هزار تومان فروخته شد.

گفتنی است نرخ انس جهانی طلا در روز جاری به واسطه تعطیلات آخر هفته میلادی با رقم هزار و ۴۸۸ دلار و ۷۴ سنت نسبت به روز گذشته ثابت بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *