رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار قائم مقام دادگستری کل استان تهران با دو تن از ایثارگران شاغل

17:16 - 24 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۹۶۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قائم مقام دادگستری کل استان تهران بر این نکته تاکید کرد که تقوای الهی، انگیزه اصلی شهدا و ایثارگران در دفاع از آرمان‌های اسلام و کشور بوده است.

تقوای الهی، انگیزه اصلی شهدا و ایثارگران در دفاع از آرمان‌های اسلام و کشور بوده استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، قائم مقام دادگستری کل استان تهران و هیئت همراه با دو تن از ایثارگران شاغل در دادگستری کل استان تهران و خانواده‌های آنان دیدار و از نزدیک به گفتگو پرداخت.

در این دیدار قائم مقام دادگستری کل استان تهران اظهار داشت: تقوای الهی، انگیزه اصلی شهدا و ایثارگران در دفاع از آرمان‌های اسلام و کشور بوده است و جهاد فی سبیل الله شهدا، ایثارگران و خون پاکی که در این راه به زمین ریخته شد؛ علت اصلی ماندگاری ارزش‌های مقدسی است که شرف و عدالت و انسانیت در پرتو آنها، حیات یافته و استمرار می‌یابند.

محمدی افزود: ما امروز شاهد این رشادت و دلاوری شهدا و ایثارگران از سوی خانواده و فرزندان آنان هستیم که آموزه‌های آن را از سالار شهیدان و یاران نیکوکار و فداکار او در مکتب انسان ساز آن حضرت آموخته اند و این فرهنگ شهادت عاشورا است که چنین انسان‌هایی والامقام، تحویل جامعه داده است.

شایان ذکر است؛ در این دیدار صابری: مسئول امور ایثارگران، نصرتی: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران ویژه سرقت، شهبازی: معاون مدیر حفاظت و اطلاعات، حیدری: قائم مقام حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و زمانیان: سرپرست اداره رفاه و تعاون و تامین اجتماعی دادگستری کل استان تهران نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ محمد امین خاکساری: فرزند شهید و شاغل در مجتمع قضایی ولیعصر و عباسعلی نقاشیان شاهجویی جانباز و فرزند شهید و شاغل در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ (ویژه سرقت) در این نشست حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *