رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرخط خبر‌های مهم جهان

8:02 - 24 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۹۵۸۶
توقف ۵۰ درصدی تولید نفت عربستان سعودی و تایید آن از سوی مقامات ریاض، شلیک موشک بالستیک از سوی نیرو‌های یمنی به جنوب عربستان و انهدام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونستی از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته هستند.

سرخط خبر‌های مهم جهانبه گزارش گروه بین الملل ، مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌هایی که طی ساعات گذشته در جهان به وقوع پیوسته‌اند به شرح زیر است:

*توقف ۵۰ درصدی تولید نفت عربستان در پی حمله پهپادی نیرو‌های یمنی

«وال استریت ژورنال» به نقل از منابع آگاه گزارش گزارش داد که در پی حمله پهپادی عربستان سعودی به تاسیسات نفتی آرامکو، نیمی از میزان تولید نفت این کشور متوقف شده است.

*ریاض توقف ۵۰ درصدی تولید نفت خود را تایید کرد

«عبدالعزیز بن سلمان»، وزیر انرژی عربستان سعودی تأیید کرد که تولید نفت این کشور در پی حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به میزان ۵.۷ میلیون بشکه در روز متوقف شده است.

*شلیک موشک بالستیک به جنوب عربستان از سوی نیرو‌های یمنی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه مزدوران سعودی در استان عسیر را با ۳ فروند موشک بالستیک زلزال ۱ هدف قرار داد.

*وقوع تیراندازی در آرلینگتون

نیرو‌های پلیس تگزاس در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در یکی از مراکز خرید شهر «آرلینگتون» به محل این تیراندازی اعزام شده و تحقیقات در این باره آغاز شده است.

*انهدام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی از سوی تک تیر اندازان فلسطینی

یگان تک‌تیرانداز گردان‌های شهید «ابو علی مصطفی» فلسطین یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را در نوار غزه هدف قرار داده و منهدم کرده‌اند.

*شمار تلفات سیل در اسپانیا به ۶ نفر رسید

شمار تلفات سیل در جنوب شرق اسپانیا به ۶ نفر رسیده و هزاران نفر نیز مجبور به ترک منازل مسکونی خود شده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *