بهلول‌زاده انتظار دارد بدون مسابقه انتخابی به تیم ملی دعوت شود/ تعداد زیادی ژیمناستیک‌کار باکیفیت داریم

10:21 - 23 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۹۳۲۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ما تعداد زیادی ژیمناستیک‌کار باکیفیت داریم و همه آنها برای ما ارزشمند هستند.

زهرا اینچه درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص غیبت رضا بهلول‌زاده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ژیمناستیک اظهار داشت:  متاسفانه با وجود اینکه بهلول‌زاده برای حضور در انتخابی تیم ملی دعوت شده بود اما وی باز هم در انتخابی تیم ملی غیبت کرد.

وی ادامه داد: بهلول‌زاده در توجیه غیبت خود می گوید 7 ماه است تمرین نکرده و به همین خاطر در انتخابی تیم ملی شرکت نکرده اما بهلول زاده و همه ورزشکاران باید به این نکته توجه کنند که راه رسیدن به تیم ملی، حضور در مسابقات انتخابی است. بهلول‌زاده انتظار دارد بدون مسابقه انتخابی به تیم ملی دعوت شود و متاسفانه او هم گله می‌کند و هم غیبت.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان خاطرنشان کرد: با این شرایط بهلول‌زاده از سایر ژیمناستیک‌کارها جا می‌ماند. ما تعداد زیادی ژیمناستیک‌کار باکیفیت داریم و همه آنها برای ما ارزشمند هستند. امیدوارم بهلول‌زاده حاشیه‌ها را کنار بگذارد و تمام تلاشش را کند تا دوباره ملی‌پوش شود. آن چیزی که مسلم است مسیری که او در پیش گرفته مسیر درستی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *