رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«لوازم آرایشی» ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌گیرد و «لوازم التحریر» خیر!

22:04 - 17 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۸۲۱۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: متاسفانه دولت به مسئله نوشت افزار و تامین لوازم التحریر دانش آموزان، آن هم با نرخ مناسب هیچ ورودی نداشته است و درحال حاضر قیمت لوازم التحریر بسیار گران شده است و این مسئله پذیرفتنی نیست.
افزایش قیمت لوازم التحریر پذیرفتنی نیست/«لوازم آرایشی» ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌گیرد و «لوازم التحریر» خیر!سید محمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به نابسامانی و افزایش قیمت لوازم التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دولت باید یارانه‌ای به ناشرین تولید کتب و دفاتر اختصاص دهد تا از این طریق خانوار‌ها در خرید مایحتاج تحصیلی فرزندان خود دچار فشار مالی نشوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دولت به مسئله نوشت افزار و تامین لوازم التحریر دانش آموزان، آن هم با نرخ مناسب هیچ ورودی نداشته است و درحال حاضر قیمت لوازم التحریر بسیار گران شده است.

ابطحی اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود فرهنگ به معنای خاص و عام مظلوم واقع شده است همین است که ما درحال حاضر به درستی نمی‌توانیم بازار لوازم التحریر را مدیریت کنیم.
 
عضو کمیسیون «آموزش،تحقیقات و فناوری» تصریح کرد: برخی مسئولین می‌آیند و برای لوازم  آرایشی ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص می‌دهند و اما برای لوازم التحریر مشکلات روی زمین می‌ماند بنابراین بنده معتقدم شاکله فرهنگی دولت مشکل دارد و باید در این زمنیه چاره اندیشی شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *