وزیر گفت پرسپولیسی نیستم/ جلسه خوبی با سلطانی‌فر داشتیم

15:08 - 15 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۷۶۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وزیر ورزش گفت برخی‌ می‌گویند او پرسپولیسی است اما اصلا اینطور نیست.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره جلسه پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: پیشکسوتان جلسه خوب و دوستانه با سلطانی‌فر داشتند و نقطه نظرات خود را ارائه دادند. بیشتر صحبت‌ها این بود که پیشکسوتان همبستگی داشته باشند و کمک کنند استقلال در ادامه بازی‌ها موفق باشد و دست از حمایت‌ها بر ندارند.

وی ادامه داد: وزیر ورزش گفت که پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند. هر کدام از پیشکسوتان صحبت خود را کرده و جلسه خوبی بود. وزیر تأکید داشت استقلال و پرسپولیس خوب باشند و نتیجه بگیرند، برای فوتبال‌مان خوب خواهد بود.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: وزیر ورزش گفت برخی‌ می‌گویند او پرسپولیسی است که اصلا اینطور نیست. او تأکید کرد که هر دو تیم را به یک چشم می‌بیند و اگر قرار است برای پرسپولیس کاری کند، برای استقلال هم می‌کند. این صحبت‌ها از فضای مجازی نشات می‌گیرد، کسانی که دوست ندارند استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند. وزیر گفت به او انگ می‌چسبانند که پرسپولیسی است، اما برای او فرقی ندارد.

وی درباره وضعیت تیم استقلال خاطرنشان کرد: تیم شروع خوبی در لیگ نداشته و نتایج مدنظر کسب نشده است. امیدوارم در دیدار‌های بعدی بتواند نتیجه‌ای بگیرد که هواداران را خوشحال کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *