برنامه «زاویه» این هفته و هفته آینده پخش نمی‌شود

12:09 - 13 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۷۲۲۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» از ۹ تا ۲۲ شهریورماه همزمان با آغاز ماه محرم و پخش ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این ایام در شبکه چهار سیما، به مدت دو هفته پخش نخواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه چهر سیما برنامه «زاویه» تا دوهفته آینده پخش نمی شود. «زاویه» می‌کوشد ضمن برقراری نسبت میان اندیشه و رسانه، زمینه را برای طرح دیدگاه‌های متفاوت و تضارب آراء دربارۀ موضوعات بنیادی و مسئله‌های چالش‌زای کشور فراهم کند. از این جهت «زاویه» هر هفته اندیشمندان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف علوم انسانی را به مناظره دعوت می‌کند تا ضمن طرح دیدگاه‌ها و ایده‌های متنوع و گاه متضاد، فرصتی برای پرسشگری و گفت‌وگوی علمی پدید آورد.

برنامه «زاویه» که همواره کانون توجه نخبگان حوزوی و دانشگاهی و استادان و دانشجویان علوم انسانی بوده است، در سیزدهمین فصل خود به سراغ مسائل جامعه ایران رفته است تا با دعوت از اصحاب علوم انسانی و گفت‌وگوی میان آنان، به بررسی ایدۀ نهاد علم برای گره‌گشایی از مشکلات کشور بپردازد.

تاکنون ۸ قسمت از فصل جدید این برنامه به روی آنتن شبکه چهار رفته و طی آن، ایدۀ نهاد علم برای بازدارندگی از جنگ، بهبود رابطۀ مردم و پلیس، جابه‌جایی نسلی مدیران، بهبود وضعیت دینداری و در نهایت، بهبود زیست جنسی در ایران بررسی شده است. نهمین قسمت این فصل نیز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در قاب شبکه چهار سیما، شبکه دانایی و خردورزی قرار خواهد گرفت.

سیزدهمین فصل مجلۀ تصویری علوم انسانی «زاویه» به کوشش گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما و با سردبیری و اجرای حبیب رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *