بازیکنان در بازی با تونس بی‌انگیزه بودند/ می‌توانیم اسپانیا را تحت فشار قرار دهیم

10:38 - 12 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۷۸۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاظم محنایی پیشکسوت بسکتبال گفت: بازیکنان تیم ایران پس از باختی که برابر پورتوریکو داشتند، در بازی با تونس بی انگیزه بودند.

کاظم محنایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دلایل شکست ایران مقابل تونس اظهار داشت: بازیکنان تیم ایران پس از باختی که برابر پورتوریکو داشتند، در بازی با تونس بی انگیزه بودند. البته تلاش بازیکنان ستودنی بود و خیلی تلاش کردند تا بتوانند تونس را شکست دهند، اما از لحاظ بدنی بازیکنان کم آوردند و از همه مهم‌تر اینکه زور بازیکنان هم به تیم تونس نرسید.

وی ادامه داد: هیچ مربی دوست ندارد تیمش شکست بخورد و شاهین‌طبع هم از این قاعده مستثی نیست. برعکس دیدار با پورتوریکو تعویض‌هایی که کادرفنی برای دیدار با تونس انجام داد، خیلی به موقع بود. معتقدم صلاح مِجری و مایکل روی این دو بازیکن با عملکرد خوبی که داشتند، شکست ایران را به ایران تحمیل کردند. آرون گرامی‌پور و حامد حدادی در بازی با تونس جزو بهترین بازیکنان ما بودند. البته باید بگویم حامد جایگزینی در تیم ملی ندارد هر چند که ممکن است در سالیان آینده گرامی‌پور بتواند خلا او را در تیم ملی پر کند.

محنایی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار ایران و اسپانیا گفت: اسپانیا یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است اما به نظرم بازیکنان تلاش می‌کنند در بازی با اسپانیا با تمام توان بازی کنند تا نتیجه خوبی را مقابل این تیم کسب کنند. اگر روز، روز بازیکنان ما باشد ممکن است حتی اسپانیا را هم در جریان بازی تحت فشار قرار دهیم. امیدوارم در گروه بازنده‌ها شرایط به خوبی برای تیم ملی پیش برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *