استفاده از تجربیات پیشکسوتان ضروری است/ خاطرات ماندگار بازنشستگان دستگاه قضایی جمع آوری می‌شود

9:42 - 12 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۵۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: باید با جمع آوری خاطرات و تجربیات پیشکسوتان دستگاه قضایی زمینه‌های برای استفاده از ظرفیت عظیم فراهم گردد.

استفاده از تجربیات پیشکسوتان ضروری است/ خاطرات ماندگار بازنشستگان دستگاه قضایی جمع آوری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در آیین تجلیل از بازنشتگان دادگستری استان یزد، گفت: باید با جمع آوری خاطرات و تجربیات پیشکسوتان دستگاه قضایی زمینه‌های برای استفاده از ظرفیت عظیم فراهم گردد.

وی اظهار داشت: تجلیل از بازنشتگان، تجلیل از کرامت انسانی و ارج نهادن به سال‌ها خدمت، تلاش و پشتکار افرادی است که جوانی خویش را در این دستگاه برای خدمت به مردم صرف کرده‌اند.

عرشیان بیان کرد: امنیت و آرامش سنگ بنای پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای است که با تلاش و کوشش و ایثار و از خود گذشتگی کسانی به دست می‌آید که در دستگاه‌های قضایی، انتظامی، نظامی و امنیتی مشغول به کارند.

این مقام مسئول از رویکرد جدی تکریم بازنشستگان در دستگاه قضایی خبر داد و گفت: برگزاری این مراسم و همچنین سرکشی به برخی از کارکنان پیشکسوت و بازنسشته که اخیرا انجام شد در همین راستاست.

معاون فرهنگی دادگستری افزود: بازنشتگان، کوله باری از تجربه هستند که باید برای استفاده از این تجریبات علمی و عملی برنامه ریزی کرد.

بیشتر بخوانید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *