مقاومت به پاسخگویی در برابر رژیم صهیونیستی متعهد است

10:06 - 11 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۴۳۴
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر تعهد حزب الله به پاسخگویی به تجاوز رژیم صهیونیستی گفت حزب الله معادله قدرت مطلوب خود را در مقابل رژیم اشغالگر تثبیت کرده است.
مقاومت به پاسخگویی در برابر رژیم صهیونیستی متعهد استبه گزارش گروه بین الملل ؛ «شیخ نعیم قاسم» بر تعهد مقاومت به پاسخگویی به تجاوز رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش المنار، شیخ نعیم قاسم ضمن تاکید بر تعهد مقاومت به پاسخگویی به تجاوزهای رژیم صهیونیستی گفت حزب الله درصدد است تا با حفظ قدرت بازدارندگی و قواعد درگیری از بروز اتفاقات خطرناک‌تر جلوگیری کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دومین شب ماه محرم در مجمع «سیدالشهدا» «ضاحیه» بیروت گفت رژیم اشغالگر در برابر رویکرد حزب الله ناچار به رعایت قواعد درگیری شده و در نهایت این امر بازدارندگی را در پی داشته است.

وی افزود حزب الله از این طریق توانست معادله قدرت مطلوب خود را تثبیت کند.

دور جدید تنش‌های میان رژیم صهیونیستی و حزب الله در پی ورود غیرقانونی ۲ فروند پهپاد صهیونیستی به خاک لبنان آغاز شد. این ۲ پهپاد که براساس بررسی کارشناسان حزب الله حامل مواد منفجره بودند در نزدیکی مرکز رسانه‌ای این گروه در ضاحیه سقوط کردند. «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در پی وقوع این حادثه به رژیم صهیونیستی در مورد پیامد‌های نقض حاکمیت لبنان هشدار داد. این هشدار، آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی را در پی داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *