خوشحالم پس از ۱۲ سال استرالیا را شکست دادیم/ هدف ما قهرمانی در پارالمپیک توکیو است

8:43 - 09 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۵۷۵۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مازیار میرعظیمی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: خوشحالم بالاخره پس از ۱۲ سال طلسم‌شکنی کردیم و استرالیا را شکست دادیم.

مازیار میرعظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تورنمنت چهار جانبه ژاپن اظهار داشت: خیلی خوشحالم بالاخره پس از ۱۲ سال طلسم‌شکنی کردیم و استرالیا را شکست دادیم. در سالیان گذشته در تمام دیدار‌هایی که مقابل این تیم قرار گرفته بودیم مغلوب شده بودیم، اما این بار با تلاش مثال‌زدنی بازیکنان توانستیم آنها را ببریم. از عملکرد بازیکنان راضی‌ام.

وی ادامه داد: در دیدار دوم خودمان هم توانستیم کره جنوبی را با تمام ستاره‌هایش شکست دهیم. خوشبختانه در این دو دیدار به تناوب از بازیکنان استفاده کرده‌ایم و تا حد زیادی با حضور در این تورنمنت به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: امیدوارم در بازی با ژاپن هم بتوانیم نمایش قابل قبولی ارائه بدهیم چون سطح فنی مسابقات بالا است. البته برد و باخت چندان برای ما ملاک نیست، بلکه بیشتر به دنبال این هستیم تا هم بازیکنان هماهنگ شوند و هم نقاط ضعف و قوت تیم ملی را بهتر شناسایی کنیم.

میرعظیمی در پایان خاطرنشان کرد: تمام هدف و تلاش ما این است که بتوانیم در مسابقات آسیا و اقیانوسیه با قهرمانی جواز حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کنیم. با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم دستیابی به چنین هدفی دور از دسترس نیست. از مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین کمیته ملی پارالمپیک که از ما حمایت می‌کنند تا بدون هیچ مشکلی اردوهایمان را برگزار کنیم، تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم با رفتن روی سکو قهرمانی در توکیو بتوانیم ذره‌ای از محبت‌های آنها را جبران کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *