اتفاقی تاریخی در جام‌جهانی ریو رقم زدم/ هنوز برای کسب سهمیه شانس داریم

0:05 - 09 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۵۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
آرمینا صادقیان، ملی‌پوش تیراندازی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا نسبت به دوره پیش المپیک بتوانیم افزایش سهمیه داشته باشیم.

آرمینا صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کیفیت مسابقات جام‌جهانی تیراندازی در ریو برزیل اظهار داشت: از آنجا که سهمیه المپیک توکیو در ریو توزیع می‎شود، سطح فنی این مسابقات بسیار بالا است و تعدادی از برترین‌های جهان در این رقابت‌ها حضور دارند تا بتوانند ضمن کسب سهیمه المپیک، صاحب مدال شوند. من هم نهایت تلاشم را کردم تا بتوانم بهترین نتیجه را در روز مسابقه کسب کنم.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستم در فینال در کنار به دست آوردن یک نتیجه خوب، اتفاق تاریخی را رقم بزنم و دومین سهمیه المپیکی تیراندازی را کسب کنم. این مسابقات، تجربه‌ی خوبی برایم محسوب شد و امیدوارم در ادامه رقابت‎ها باز هم بتوانم برای کشورم بهترین عملکرد را داشته باشم.

ملی‌پوش تیراندازی تصریح کرد: از مربیان تیم ملی و همچنین مسئولان فدراسیون تیراندازی به دلیل حمایت‌هایی که از من داشتند تا سهمیه المپیک را کسب کنم، کمال تشکر و قدردانی را دارم. برای سایر تیراندازان کشورمان هم در جام‌جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانند با کسب بهترین نتیجه سهمیه المپیک را به دست بیاورند.

صادقیان در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا نسبت به المپیک قبلی که در ریو برگزار شد، بتوانیم افزایش سهمیه داشته باشیم. ما برای کسب سهمیه در اینجا شانس داریم، زیرا تمام کشور‌های مدعی، سهمیه‌های‎ خود را گرفته‌اند و این موضوع یک امتیاز مهم برای ما به حساب می‎آید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *