از زمان مدیریت قبلی مشکلات زیادی بر جا ماند/ خوشحالم یک پرسپولیسی به مجموعه این تیم اضافه شد

10:02 - 06 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۵۱۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمان مدیریت قبلی مشکلات زیادی به جا مانده و مدیرعامل جدید مقداری زمان نیاز دارد تا این وضعیت را بهتر کند.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص استعفای عرب و انتخاب انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حضور انصاری‌فرد را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فال نیک می‌گیرم. بودن او در این سِمت می‌تواند به این باشگاه در ادامه فصل کمک کند. وی در گذشته هم سابقه حضور در تیم پرسپولیس را داشته و با شرایط باشگاه، غریبه نیست. او جزئی از بدنه پرسپولیس به حساب می‌آید و با امورات باشگاهداری آشنا است.

وی ادامه داد: انصاری‌فرد با شرایط باشگاه پرسپولیس آشنا است و می‌تواند اوضاع را تغییر دهد. متاسفانه از زمان مدیریت قبلی مشکلات زیادی به جا مانده و مدیرعامل جدید مقداری زمان نیاز دارد تا این وضعیت را بهتر کند. به نظرم این تغییرات برای پرسپولیس مثبت خواهد بود. اگر شرایط قبلی در پرسپولیس ادامه داشت، مشخص نبود چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی این تیم مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ گفت: این بازی می‌تواند محک جدی برای کالدرون محسوب شود چون یک دیدار شش امتیازی برای هر دو تیم خواهد بود. از شانس بد، پرسپولیس تا هفته ششم چند دیدار سخت پیش‌رو دارد و باید خیلی دقت کند تا در تمام این دیدارها، اشتباهی مرتکب نشود. این تیم نیاز دارد تا راه خود را با آرامش بیشتری به سمت تکرار موفقیت های قبلی دنبال کند. عیار شاگردان کالدرون در این چند دیدار مشخص می‌شود.

حیدری در پایان تصریح کرد: خوشبختانه شاکله اصلی تیم پرسپولیس حفظ شده و با خرید چند بازیکن پتانسیل آن را دارد تا برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ شود. از طرفی، امیدوارم بدهی‌های تیم محبوبم پرداخت شود تا برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دردسرساز نشود. خوشحالم یک پرسپولیسی به مجموعه این تیم اضافه شد و این توانایی را دارد تا از لحاظ حامی مالی شرایط بهتری را برای این تیم فراهم کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *