منچستریونایتد از سانچس در لیگ برتر استفاده نخواهد کرد

21:34 - 05 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۵۰۷۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهاجم شیلیایی شیاطین سرخ در صورت ماندن در این تیم در بازی‌های لیگ برتری مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر برسر انتقال الکسیس سانچس به جمع نراتزوری هنور به توافق نهایی نرسیده‌اند، این در حالی است که گفته می‌شود در صورت عملی شدن این انتقال، هافبک شیلیایی شیاطین سرخ با قرارداد قرضی با قابلیت خرید راهی این تیم ایتالیایی خواهد شد.

نشریه انگلیسی «تایمز» اکنون خبر می‌دهد در صورتی که سانچس ۳۰ ساله در فرصت باقیمانده پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی از این تیم جدا نشود، این تیم در بازی‌های لیگ برتر انگلیس از او استفاده نخواهد کرد و تنها در بازی‌های لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس از او بهره خواهد برد.

پیش از این نشریه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» خبر داده بود سانچس در حالی در آستانه پیوستن به اینتر است که این باشگاه متعهد شده ۵ میلیون یورو از دستمزد سالیانه این بازیکن را بپردازد و پرداخت ۱۰ میلیون باقیمانده هم برعهده منچستریونایتد خواهد بود.

مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و آرسنال که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ عضو اودینزه ایتالیا بود، در ماه ژانویه ۲۰۱۸ در جریان معاوضه با هنریک مخیتاریان از آرسنال با منچستریونایتد پیوست، اما در این تیم نتوانست رضایت کادرفنی و هواداران را برآورده کند.

سانچس در دو فصل گذشته در ۴۵ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ۵ گل نیز به ثمر رسانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *