بدون اینکه آمریکا از تحریم‌ها دست بردارد شاهد هیچ تحول مثبتی نخواهیم بود/ کسی بخواهد با حسن روحانی عکس بگیرد این کار امکانپذیر نیست/ کلید تحولات مثبت در اختیار واشنگتن است

10:12 - 05 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۴۸۴۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور گفت: در رابطه ایران با آمریکا، بدون اینکه آمریکا از تحریم‌ها دست بردارد و دست بکشد، شاهد هیچ تحول مثبتی نخواهیم بود. کلید تحولات مثبت در اختیار واشنگتن است.
روحانی :به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز و در مراسم افتتاح همزمان چند طرح ملی در هفته دولت اظهار داشت: تمام اعضای خانواده بشری را به عنوان جمع خانواده حق بدانیم و همچنین روحیه‌ای داشته باشیم همه مشکلات مان را حل خواهیم کرد خداوند این روحیه و هوش و استعداد را به ما داده است.

وی ادامه داد: از مشکلات با یکپارچگی و وحدت می‌توانیم به خوبی عبور کنیم. امروز بزرگترین وظیفه ملی و انقلابی ما کمک به تولید ملی است و باید از پیشران‌های تولید آغاز کنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت هایش اضافه کرد: آن‌هایی که تحریم بر مردم ما روا داشته اند و اقدام به تروریسم اقتصادی کرده اند، هرگونه تحول در رفتار ما با آن‌ها از توبه آن‌ها آغاز می‌شود، آن‌ها باید به تعهدات شان برگردند و باید مسیر خطایی که انتخاب کردند را عوض کنند و در خدمت منافع و امنیت جهان با تکریم و احترام متقابل ممکن است. انقلاب و نظام و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و از خطاهایشان برگردند.

وی تاکید کرد: در رابطه ایران با آمریکا، بدون اینکه آمریکا از تحریم‌ها دست بردارد و دست بکشد، شاهد هیچ تحول مثبتی نخواهیم بود. کلید تحولات مثبت در اختیار واشنگتن است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *