بازیکنان جدید باید از اسم خودشان دفاع کنند/ حمایت شویم سال خوبی را پشت سر می‌گذاریم/ ابراهیمی گفت صددرصد در قطر می‌ماند

11:29 - 30 مرداد 1398
کد خبر: ۵۴۳۲۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم شهرخودرو گفت: کار سختی در این فصل داریم، اما اگر حمایت شویم بدون تردید می‌توانیم یک سال خوب دیگر را تجربه کنیم.

یحیی گل محمدی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرخودرو اظهار داشت: در فصل گذشته توانستیم به خاطر بازی‌های خوب، موفقیت‌هایی به دست بیاوریم. این موضوع باعث شد طرفداران بیشتری جذب تیم شوند که باعث افتخار ما است. در فصل پیش رو، انتظار داریم حمایت‌ها ادامه پیدا کند و هواداران به ما برای رقم زدن یک فصل خوب، کمک کنند. البته کار سختی داریم، اما اگر حمایت شویم بدون تردید می‌توانیم یک فصل خوب دیگر را تجربه کنیم، چون معتقدم در صورت حمایت هواداران و مسئولان خیلی از مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: تلاش کردیم تا جایی که بودجه باشگاه اجازه می‌داد، با حفظ مهره‌های تیم و جذب بازیکنان جدید، نقاط ضعف را پوشش بدهیم. در واقع، با توجه به نیاز تیم، اقدام به جذب بازیکنان جدید کردیم و تلاش مان این بود که جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان جدا شده از تیم پیدا کنیم. این امر به ما کمک می‌کند تا در طول فصل، شرایط بهتری را تجربه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص جذب ستاره‌هایی، چون سیدمهدی رحمتی، سروش رفیعی و... اضافه کرد: آنها بازیکنان خوب و اسمی در فوتبال ایران هستند که باید از اسم‌شان در شهرخودرو دفاع کنند و کمک بزرگی برای ما در طول فصل باشند. نقل‌وانتقالات ما تمام شده اما اگر در یک پست خاص، بازیکن خوبی پیدا کنیم، به سرعت برای جذب وی اقدام خواهیم کرد.

وی در مورد احتمال جذب امید ابراهیمی افزود: ما به صورت جدی با ابراهیمی صحبتی نداشتیم. همه چیز در حد پیغام بود ولی متوجه شدیم که او به صورت صددرصد می خواهد در قطر بماند. از این رو، دیگر مذاکرات را ادامه ندادیم هر چند اگر بتوانیم بازیکنی در سطح امید پیدا کنیم، استقبال خواهیم کرد.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: برای شروع فصل باید با پیکان در تهران بازی کنیم. در هفته‌های نخست لیگ، نمی‌توان از تیم‌ها شناخت کافی داشت، ولی روی کیفیت تیم خودمان حساب باز کرده ایم و امیدوارم بتوانیم فصل جدید را با یک موفقیت دیگر، شروع کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *