وزش باد شدید در 5 استان کشور از امشب/افزایش ابر در پایتخت از بعد از ظهر

11:47 - 22 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۲۲۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید در 5 استان کشور از امشب خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سازمان هواشناسی کشور از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابر در پایتخت هستیم.
فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سازمان هواشناسی کشور، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات شرق استان هرمزگان رگبار و باران را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که پیش‌بینی‌ها نشان دهنده آن است که امشب استان قم، شمال اصفهان، جنوب سمنان، البرز و تهران شاهد وزش باد بوده که احتمال بروز گرد و خاک وجود دارد، افزود: در واقع تصاویر ماهوارای وزش باد شدید را در کشور نشان می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به این مطلب که  در سه روز آینده در برخی از ساعات آسمان ایلام و غبار آلود است، تصریح کرد: دریای عمان به ویژه نیمه شرقی با توجه به طوفان آشوبا طی امروز و فردا طوفانی است، همچنین سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان و بخش‌های شرقی استان هرمزگان  از بارش پراکنده گاهی رعد و برق  را شاهد خواهد بود.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: آسمان پایتخت امزور صاف پیش بینی شده که از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر خواهیم بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *