رونق در انتظار بازار شیرینی فروشان/ قیمت‌ها در عید قربان گران نمی‌شود

20:30 - 18 مرداد 1398
کد خبر: ۵۴۰۲۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت انواع شیرینی‌تر و خشک در ایام عید قربان و غدیر تغییر نخواهد کرد و با نرخ‌های پیشین به فروش می‌رسد.
علی بهره‌مند در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصاد در خصوص آخرین وضعیت بازار شیرینی و قنادی‌ها اظهار کرد: هم اکنون بازار آرام است و باتوجه به کاهش درخواست‌ها تولید نیز در کشور کمتر شده است.

وی در ادامه افزود: در ماه‌های گرم سال باتوجه به افزایش رغبت مردم به خوراکی‌هایی مانند بستنی و آبمیوه، عرضه و تقاضا در محصولات شیرینی جات کمتر می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان خاطر نشان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به دو عید قربان و غدیر همچنین با بازگشت حجاج به کشور، پیش بینی می‌شود که بازار از حالت رکود خارج شده و رونق نسبی و موقتی پیدا کند.

بهره‌مند در رابطه با قیمت شیرینی در ایام عید قربان و غدیر بیان کرد: قیمت انواع شیرینی‌تر و خشک در ایام عید تغییر نخواهد کرد و با نرخ‌های پیشین به فروش می‌رسد.

وی در خصوص شکر دولتی گفت: چند ماه گذشته شکر با نرخ دولتی به واحد‌ها عرضه شد که در برخی از واحد‌ها به پایان رسیده و از آن پس، از سوی دولت به واحد‌ها شکر عرضه نشده است.

رئیس اتحادیه قنادان عنوان کرد: هم اکنون قیمت شیرینی‌تر در واحد‌ها ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸ هزارتومان، زبان ۲۸ هزار تومان و کیک یزدی ۲۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهره‌مند باذکر این مطلب که قیمت کیک‌های سفارشی متفاوت است، عنوان کرد: قیمت کیک‌های سفارشی در واحد مجاز با توجه به کیفیت مواد اولیه فروخته می‌شود و قیمت گذاری آن بر عهده اتحادیه نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *