چرخه اکران برای فیلم کودک ناعادلانه است/تپلی و من زمان خوبی اکران نشد

15:00 - 18 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۹۲۸
کارگردان فیلم سینمایی "تپلی و من" گفت: شاید فیلم تا اینجا نیم میلیارد تومان فروش را رد کرده و از بسیاری از آثار جدی و بزرگسال بیشتر فروخته اما من معتقدم که این اثر می توانست فروش چند برابری داشته باشد.

حسین قناعت نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون اکران فیلم سینمایی "تپلی و من" گفت: خوشبختانه فیلم تاکنون در چرخه اکران فروش نسبتاً خوبی داشته و تمامی مخاطبان با مضمون اثر ارتباط برقرار کرده اند. 

وی درباره موضوع این فیلم اضافه کرد: موضوع و مضمون فیلم تپلی و من به نحوی است که شاید در ظاهر برای کودکان و نوجوانان ساخته شده اما خانواده ها هم می توانند با کودکان خود به سینما آمده و از اثر لذت ببرند، تپلی و من بیش از یک اثر کودک و نوجوان اثری خانوادگی است. 

چرخه اکران برای فیلم کودک ناعادلانه است/تپلی و من زمان خوبی اکران نشد///////////////جمعه

این کارگردان سینما با اشاره به تخصیص سانس‌های نامناسب به فیلم خود اظهار کرد: شاید فیلم تا اینجا نیم میلیارد تومان فروش را رد کرده و از بسیاری از آثار جدی و بزرگسال بیشتر فروخته اما من معتقدم که این اثر می توانست فروش چند برابری داشته باشد.

وی در همین راستا ادامه داد: زمان اکران تپلی و من از نظرم زمان چندان خوبی نیست، این فیلم اگر مهر ماه اکران می‌شد اتفاقات بسیار بهتری برایش می‌افتاد، زیرا در آن زمان مدارس باز هستند و از همین طریق تعداد کودکان و نوجوانانی که به تماشای فیلم می نشستند بسیار بیشتر می شد.

چرخه اکران برای فیلم کودک ناعادلانه است/تپلی و من زمان خوبی اکران نشد///////////////جمعه

کارگردان فیلم لازانیا چرخه اکران برای آثار کودک را کمی ناعادلانه خواند و تاکید کرد: در حال حاضر فیلم هفته اول اکران را پشت سر می گذارد اما ما سانس بعد از ساعت هفت عصر نداریم، اکثریت سانس های تعلق گرفته به این فیلم صبح و ظهر هستند، با این وجود فیلم تا این حد فروخته و خود نشانگر این است که اگر زمان بهتری اکران می شدیم به راحتی چند برابر می فروختیم.

قناعت با اشاره به ساخت فیلم جدید خود خاطرنشان کرد: این روزها درگیر فیلمبرداری و ساخت فیلم جدید خود هستم، این فیلم نیز با محوریت کودک و نوجوان ساخته شده و فعلاً فیلمبرداری آن ادامه دارد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *