اولویت انجمن حمایت از خانواده زندانیان، آموزش همگانی به خانواده‌ها است

18:25 - 15 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۵۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
باقری گفت: امسال اولویت انجمن حمایت از خانواده زندانیان علاوه بر حمایت‌های مالی و مسائل اقتصادی، آموزش همگانی به خانواده‌ها است.
اولویت انجمن حمایت از خانواده زندانیان، آموزش همگانی به خانواده‌ها استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار کرد: انجمن حمایت زندانیان متولی حمایت از خانواده زندانیان و بصورت هیات مدیره‌ای اداره می‌شود.

وی اضافه کرد: ما در همه شقوق زندگی خانواده‌های زندانیان همراه آنان هستیم و عمده تکیه انجمن بر حمایت و کمک‌های خیران است.

باقری گفت: امسال اولویت انجمن حمایت از خانواده زندانیان علاوه بر حمایت‌های مالی و مسائل اقتصادی، آموزش همگانی به خانواده‌ها است.

وی افزود: با سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف از جمله سازمان فنی و حرفه‌ای، شهرداری‌ها و سرای محله ها، جهاد دانشگاهی، وزارت رفاه تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در ارتباط با تفاهم نامه با شهرداری تهران گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد تا خانواده زندانیان و نیاز‌های آنان در حوزه‌های مختلف در مناطق مختلف شناسایی شوند تا خدمات رسانی به نحو موثر انجام گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین مقرر شده است طبق تفاهم نامه‌ای با جهاد دانشگاهی و وزارت کار، ١٠٠ نفر از خانواده زندانیان به شرط وصل به بازار کار آموزش ببینند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان سالن اجتماعات را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در اختیار انجمن قرار داد که خانواده‌ها خواستار تکرار آموزش‌های مختلف شده‌اند.
 
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در پایان از رسانه‌ها خواست که انجمن حمایت زندانیان را به افکار عمومی بشناسانند.

گفتنی است دراین نشست الوندی و باقری مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز به بحث و تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص همفکری برای حمایت از خانواده‌های زندانیان پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *