رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار با یونان یک کلاس درس بزرگ برای ما است/ ترس بازیکنان ریخته شده

10:45 - 14 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۰۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
صمد نیکخواه‌بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: یونان جزو تیم‌های برجسته و شناخته شده در جهان بسکتبال به حساب می‌آید و این دیدار می‌تواند کلاس یک درس بزرگ برای ما محسوب شود.

دیدار با یونان یک کلاس درس بزرگ برای ما بود/ ترس بازیکنان ریخته شدهصمد نیکخواه‌ بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قهرمانی تیم ملی بسکتبال در تورنمنت‌های پرتغال و روسیه اظهار داشت: این تورنمنت‌ها جزو بهترین مسابقاتی بود که به آن دعوت شدیم و معتقدم انجام این دیدارها خیلی به ما کمک کرد تا ترس بازیکنان از رویارویی با تیم‌های بزرگ ریخته شود. خوشبختانه بازی‌های قابل قبولی را برابر تیم‌های پرتغال، دانمارک، اسلواکی، اردن و روسیه انجام دادیم.

وی ادامه داد: البته شاید خیلی‌ها بگویند اسلواکی، دانمارک و پرتغال جزو تیم‌های درجه دوم اروپا به حساب می‌آیند اما خیلی سازمان‌یافته و اصولی کار می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه در قاره اروپا حضور دارند. مطمئنم رفته‌رفته شرایط تیم ملی بهتر از گذشته خواهد شد تا بتوانیم با آمادگی بیشتری به جام‌جهانی چین برویم. کادرفنی سعی کرد در این دیدارها از تمامی بازیکنان استفاده کند تا محک جدی بخوریم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد پیروزی مقابل روسیه تصریح کرد: خداراشکر توانستیم بازی خوبی مقابل روسیه که در حضور تماشاگرانش بازی می‌کرد انجام دهیم. انجام چنین دیدارهایی باعث می‌شود تا بهتر نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم. به نظرم هر چقدر اردو و مسابقات بین‌المللی برای ما تدارک ببینند، تاثیر زیادی در پیشرفت تیم ملی خواهد گذاشت. از دیدار با روسیه توانستیم به شناخت نسبی برای دیدار با اسپانیا برسیم. اسپانیا یکی از همگروه‌های ما در جام‌جهانی و به نوعی مدعی‌ترین حریف‌مان در این رقابت‌ها است.

نیکخواه‌بهرامی درباره دیدار با یونان گفت: یونان جزو تیم‌های برجسته و شناخته‌شده در بسکتبال به حساب می‌آید و این دیدار می‌تواند کلاس درس بزرگی برای ما محسوب شود تا از این طریق بیشتر به خود باوری کامل برسیم. کار نشدنی نیست که نتوانیم برابر تیم‌های بزرگ دنیا قد علم کنیم و آنها را شکست دهیم. خوشبختانه تمرینات به شکل خوبی پیگیری می‌شود و این موضوع یک روزنه امید در تیم ملی ایجاد می‌کند تا در جام‌جهانی بدون هیچ فشار خاصی بازی همیشگی خودمان را مقابل پورتوریکو، اسپانیا و تونس ارائه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پیروزی تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی در جام‌جهانی می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم و سهمیه جام‌جهانی را کسب کنیم یا خیر، اظهار داشت: تیم‌های آسیایی تلاش می‌کنند تا در جام‌جهانی چین خوب نتیجه بگیرند تا المپیکی شوند. البته ما هم می‌خواهیم در آنجا عملکردی بهتری نسبت به دوره‌های گذشته‌مان در جام‌جهانی داشته باشیم تا بتوانیم سهمیه حضور در توکیو را بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *