رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"میثاق آسمانی" به میزبانی مترو تهران

14:09 - 13 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۸۶۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جشن "میثاق آسمانی" در دو ایستگاه متروی امام خمینی (ره) و ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

به گزارش گروه جامعه ،به مناسبت سالروز پیوند فرخنده و آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میثاق آسمانی و پویش فرهنگی "زندگی واقعی است در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار شد.

این برنامه با هماهنگی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت و همکاری کارگروه ره آورد فرهنگی و گروه همسرایان امید، جامعه معلولین و بنیاد خیریه مهیار در ایستگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در کنار اجرای زنده موسیقی و همخوانی توسط گروه همسرایان امید، کارگاه نقاشی کودکان با موضوع آزاد و پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری سرطان و معلولیت‌های جسمی نیز در دونوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

جشن "میثاق آسمانی" در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) نیز با مشارکت و همکاری کانون جوانان منطقه چهارده شهرداری تهران برگزار شد و مسافران شهر زیرزمینی شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری مانند موسیقی سنتی، استندآپ کمدی و حرکات نمایشی و ورزشی بودند.

این برنامه‌ها که با هدف آشنایی و گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگو‌های دینی به ویژه ائمه معصومین (ع) با ایجاد فضای با نشاط و مفرح برگزار شد.

به منظور ترویج فرهنگ ازدواج ساده و تحکیم بنیان خانواده در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا (س) پویش فرهنگی "زندگی واقعی در ایستگاه امام خمینی (ره) نیز برگزار شد.

با توجه به اینکه زندگی‌های امروز تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته و اساس و پایه زندگی مشترک به خصوص زوج‌های جوان را با خطر مواجه کرده است در این پویش زوج‌های جوان را در یک سازه طراحی شده به صورت گوشی‌های همراه قرار می‌گرفتند و عکس یادگاری آن‌ها ثبت می‌شد تا به این وسیله ارزش و جایگاه والای خانواده یادآوری شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *