قیمت خودرو در ایران خودرو همچنان بالاست

12:38 - 13 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۸۲۷
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودرو در گروه ایران خودرو همچنان بالاست

قیمت خودرو در ایران خودرو همچنان بالاستبه گزارش گروه فضای مجازی،سعید موتمنی با اشاره به اینکه عرضه مستمر خودرو از سوی این شرکت سبب ثبات قیمت شده است افزود: امروز پراید ۱۱۱ به قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، پراید ۱۳۱ به قیمت ۴۴ میلیون تومان، تیبا به قیمت ۵۱ میلیون تومان و ساینا به قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در بازار معامله شده است.

وی با بیان اینکه قیمت خودرو در گروه ایران خودرو همچنان بالاست گفت: عرضه نکردن خودرو از سوی این شرکت در دوهفته گذشته سبب موج افزایش قیمت در خودرو‌های این شرکت شد که بازار همچنان متاثر از این اخبار است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: امروز ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۹۷ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۸۲ میلیون تومان، ​سمند lx به قیمت ۸۷ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ نیز به قیمت ۷۴ میلیون تومان به بازار عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو‌های تولید شرکت ایران خودرو ۱ تا ۲ میلیون نسبت به ۱۰ روز گذشته کاهش یافته است افزود: روز سه شنبه این شرکت اعلام کرد که دعوتنامه اشتباه ارسال شده و ایران خودرو افزایش قیمت نداشته درحالی که بیان این موضوع سبب افزایش قیمت شده است و با وجود فعالیت این شرکت برای اصلاح دعوتنامه ها، اما همچنان با گرانی تولید ات این شرکت مواجه هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *