۱۲۰ هزار دلار از پاداش لیگ ملت‌ها، سهم بازیکنان است/ ملی‌پوشان از لغو اردوی بلغارستان خوشحال شدند

11:32 - 13 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۷۸۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال گفت: زمانی که بازیکنان تیم ملی متوجه شدند اردوی بلغارستان لغو شده خیلی خوشحال شدند.

امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه تیم ملی والیبال در روسیه و پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک بازی‌های دوستانه خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: ما بازی دوستانه‌ای در روسیه نخواهیم داشت چون دقیقا دو روز پیش از مسابقات به روسیه خواهیم رفت و زمانی برای انجام بازی دوستانه نداریم.

وی در مورد اینکه دلیل اصلی لغو سفر تیم ملی به بلغارستان چه چیزی بود، گفت: در این شرایط نمی‌توانستیم به بلغارستان برویم، چون به دلیل لیگ ملت‌ها و سفر‌های متعددی که داشتیم اعضای تیم سفر زده شده‌ بودند، البته نظر بازیکنان هم در این خصوص بی‌تاثیر نبود و وقتی متوجه شدند که اردوی بلغارستان لغو شده، خوشحال شدند.
 
سرپرست تیم ملی والیبال درباره اینکه تیم ملی با تمام قوا در جام ملت‌ها شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است. قرار بود ابتدا یک تیم جوان را در این مسابقات شرکت دهیم، اما این کار ریسک بزرگی است، چون حتما باید تیم ملی در این رقابت‌ها جزو هشت تیم نهایی باشد تا بتوانیم در رقابت‌های قاره‌ای شرکت کنیم.
 
خوش‌خبر درباره اینکه پاداش لیگ ملت‌ها که به بازیکنان تعلق خواهد گرفت چقدر است، تصریح کرد: پاداشی که به بازیکنان می‌رسد حدود ۱۲۰ هزار دلار است برای پرداخت این مبلغ به بازیکنان موافقت شده، اما هنوز این مبلغ به بازیکنان پرداخت نشده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *