صدور دستورات قضایی لازم برای پیگیری حادثه آتش سوزی در هتل آسمان شیراز/ تخلیه منازل و هتل‌های اطراف و انتقال گردشگران به نقاط امن

22:49 - 12 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۶۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان فارس از صدور دستورات قضایی لازم در خصوص پیگیری حادثه آتش سوزی در هتل آسمان شیراز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور دستورات قضایی لازم برای پیگیری حادثه آتش سوزی در هتل آسمان شیراز خبر داد و بیان کرد: اولویت مجموعه قضایی در این حادثه همکاری با نهاد‌های ذیربط در راستای مدیریت بحران است.

وی با بیان اینکه حادثه با ورود نیرو‌های امدادی و آتش نشانی کنترل و آتش مهار شده است.
این مقام قضایی خاطر نشان ساخت: با هماهنگی مقام قضایی دستوراتی در جهت تخلیه منازل و هتل‌های اطراف و انتقال گردشگران به نقاط امن صادر شده است و نیرو‌های انتظامی امنیت اماکن تخلیه شده را بر عهده گرفته اند.

وی تصریح کرد: پس از سپری شدن ساعات بحرانی و با تشکیل پرونده قضایی و پیگیری‌های کارشناسی ابعاد حادثه آتش سوزی این هتل بررسی خواهد شد.

گفتنی است دادستان شیراز نیز با حضور میدانی در محل وقوع حادثه به بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی در محل هتل آسمان شیراز پرداخت.

حیدر آسیابی با اشاره به حضور دو تن از معاونین دادستان مرکز استان از ساعات اولیه حادثه در محل هتل آسمان و صدور دستورات قضایی لازم در راستای انجام مسئولیت‌های قضایی بیان داشت: بررسی‌ها و تحقیقات اولیه حادثه همزمان با مدیریت صحنه توسط مقام قضایی انجام گردیده است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و تیم‌های امداد و نجات و نیرو‌های آتش نشانی کلیه کارگران مشغول در هتل را سالم از محل خارج کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *