هیچ - هیچ/ تبعات تصرف سرخابی‌ها در شرایط ناشفاف!

12:26 - 12 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۴۷۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایط ناشفاف واگذار شوند افرادی وارد کانال شده و خواستار تصرف آنها خواهند بود که به نوعی در ایجاد شرایط نا بسامان برای این دو باشگاه دخیل بودند.
موسوی: هیچ - هیچ / تبعات تصرف سرخابی‌ها در شرایط ناشفاف!سید فرید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به تاخیر در «واگذاری دو تیم ورزشی استقلال و پرسپولیس» گفت: هیچ اراده‌ای بین مسئولان در رابطه با واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود ندارد.

وی افزود: فعلا مسئولان دو باشگاه به دنبال این هستند تا ارتباط‌شان با دولت قطع نشود چرا که به هر حال مواردی از جمله صورت‌های مالی و وضعیت طلبکاران این دو باشگاه تعیین تکلیف نشده است.

عضو فراکسون ورزش مجلس با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای واگذاری  این دوباشگاه وجود داشت صورت‌های مالی این دو باشگاه تاکنون باید شفاف می‌شد، گفت: مسئولان در کلام نمی‌گویند که این دو باشگاه را واگذار نمی‌کنیم اما واگذاری حائز زیر ساخت‌هایی است و این زیرساخت‌ها قطعا مشمول شفاف شدن صورت‌های مالی این دو باشگاه است.

موسوی تاکید کرد: اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایط ناشفاف واگذار شوند افرادی وارد کانال شده و خواستار تصرف آنها خواهند بود که به نوعی در ایجاد شرایط نا بسامان برای این دو باشگاه دخیل بودند؛ به هر حال، ابتدا تا قبل از آنکه مطالباتمان بحث واگذاری باشد، باید به دنبال شفاف سازی ساختار‌های مالی و اجرای این دو باشگاه باشیم.

وی با بیان اینکه البته در سال‌های اخیر تلاش‌هایی مبنی بر واگذاری این دو باشگاه شده و ما منکر این تلاش‌ها نیستیم، افزود: با این حال آنچه باید اتفاق بیفتد هنوز راه درازی دارد و البته این مسیر با یک اراده قوی کوتاه خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه طبق قوانین این دو باشگاه باید تا پایان سال واگذار شود، بیان داشت: به هر حال هنوز هیچ حرکت خاصی را برای واگذاری این دو باشگاه نمی‌بینیم البته مجلس در این زمینه تحقیق و تفحصی کلید زد، اما خب منتظریم تا نتیجه کار این تیم تحقیق و تفحص مشخص شود البته پیرو این تحقیق و تفحص برخی دوستان تشخیص دادند که کمیسیون فرهنگی این مسئله را پیگیری کنند که امیدواریم گزارش این کمیته به انتظارات جامعه پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه بدهی مالیاتی این دو باشگاه از جمله مواردی است که واگذاری این دو باشگاه را با خلل مواجه کرده است، بیان داشت: هر روز پرونده‌ای درباره تخلفات این دو باشگاه از جایی بیرون می‌آید و هیچ برآورد مشخصی درباره مطالبات این دو باشگاه وجود ندارد چرا که این دو باشگاه نا بسامانی مالی زیادی دارند لذا انتظار داریم کمیته تحیق و تفحص مجلس درباره دارایی‌ها، هزینه‌ها، شفاف سازی مطالبات این دو باشگاه گزارش جامعی به مجلس ارائه دهد.

وی تصریح کرد: هر فردی در ۱۰ سال گذشته مدیریت این دو باشگاه را بر عهده گرفته، به مطالبات قبل این باشگاه‌ها اهمیتی نداده است و از روز اول به دنبال طراحی هزینه و بدهی بوده که این بدهی‌ها انباشته شده است و هیچ پاسخی هم در این زمینه به جامعه داده نشده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *