رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یازده تن از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقامات کشورمان شدند

10:48 - 12 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۳۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: یازده تن از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقامات کشورمان شدند.

یازده تن از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقامات کشورمان شدندبه گزارش گروه حقوقی قضایی ، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری اعلام کرد: در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان یازده تن از محکومان به حبس ایرانی که سال‌ها در زندانهای تایلند دوران محکومیت خود را می‌گذرانیدند تحویل نماینده اعزامی کشورمان شدند و امروز صبح به تهران بازگشتند.


وی افزود: اتهام اکثر این افراد قاچاق مواد مخدر بوده و یک تن از این افراد در حال انتقال ساک امانی دوستان خود که در آن مواد مخدر جاسازی شده بود دستگیر شده است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری کشورمان در هشداری به هموطنان گفت: هنگام سفر پایبندی به قوانین کشور‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و از ارتکاب رفتار‌های خلاف قانون بپرهیزند که مجازات‌های سختی در انتظار آنهاست. در اکثر کشور‌ها در قبال مواد مخدر قوانین سختگیرانه و مجازات‌های سرکوبگرانه‌ای وجود دارد که رهایی از آن به آسانی میسر نیست. گاهی افراد برای چند عدد قرص روانگردان به سال‌ها زندان محکوم شده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *