هدف ما کسب بهترین نتیجه در مسابقات است

0:11 - 11 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۱۷۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
محمد حسن سیاری عضو تیم ملی بسکتبال جانبازان و معلولین گفت: تنها هدف ما کسب بهترین نتیجه ممکن در مسابقات برون مرزی برای ایران است.

محمدحسن سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال جانبازان و معلولین اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم ملی خوب است و تمرینات زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌شود. با توجه به اینکه تنها برای مسابقات به ایران می‌آییم به تورنمنت‌های بیشتری نیاز داریم تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری دست یابند تا در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مشکل برنخوریم.

وی ادامه داد: زمانی که در ایران هستیم متاسفانه امکانات خوبی در اختیار ما قرار نمی‌گیرد، به طوری که حتی یک سالن استاندارد هم برای تمرین کردن ما وجود ندارد. امیدوارم مسئولان کمیته پارالمپیک و وزارت ورزش شرایطی را برای ما ایجاد کنند تا باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای ما شود.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران تصریح کرد: به نظرم با انجام دیدار‌های دوستانه می‌توانیم کار‌های سیستمی را تکرار کنیم تا آنها را در روز مسابقه اجرا کنیم. امکانات قوی نیست و ما فاقد یک تعمیرکار ویلچر هستیم تا در مواقع نیاز به ما کمک کند، اما با این حال این مسائل نمی‌تواند از لحاظ ذهنی و روانی خللی در برنامه‌های ما ایجاد کند چرا که تنها هدف ما کسب بهترین نتیجه در مسابقات برای ایران است.

سیاری در خصوص اینکه آیا تیم ملی شانس قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه دارد یا خیر، گفت: بستگی به شرایط روز مسابقه دارد که چه نتایجی کسب خواهیم کرد. ژاپن، استرالیا و کره جنوبی از جدی‌ترین رقیبان ما در راه قهرمانی محسوب می‌شوند، چون آن‌ها هم از لحاظ سخت افزاری از ما بهتر هستند و هم در طول سال در تورنمنت‌های زیادی حضور می‌یابند و همین مسئله مقداری کار را برای ما مشکل خواهد کرد. امیدوارم در ژاپن مانند مسابقات بازی‌های پارآسیایی جاکارتا که قهرمان شدیم در اینجا هم بهترین بازی‌های خودمان را به نمایش بگذاریم و با مدال طلا به ایران بازگردیم.

وی اظهار داشت: ما سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان چهارمی دست یابیم و توقع ما این بود برای این افتخار بزرگ مسئولان برای ما پاداش در نظر بگیرند، اما از انجام این کار امتناع ورزیدند.

سیاری در خصوص شرایط خود در لیگ ترکیه گفت: تیم شهرداری ازمیر سال گذشته در لیگ ترکیه دوم و در لیگ قهرمانان اروپا هم سوم شدیم، اما برای امسال چند پیشنهاد از هامبورگ آلمان و تیم‌های اسپانیایی دریافت کرده‌ام و تا چند روز آینده تکلیف تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *