رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دروازه گردشگری کشور پایتخت است

1:00 - 11 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۰۱۱
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، پایتخت را دروازه گردشگری کشور خواند و با اشاره به برخی خبر‌ها مبنی بر سونامی گردشگران چینی در تهران اظهار کرد: وقتی می‌گویند سونامی گردشگران چینی، گویی سیل در راه است.

محمدحسین یزدانی، رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه ، تهران را مبدأ و نه مقصد برای گردشگران داخلی خواند و افزود: گردشگران خارجی ناچارا وارد تهران می‌شوند؛ چراکه سایر شهر‌های گردشگر پذیر فاقد پرواز بین المللی و اغلب توریست‌های خارجی چند روزی مهمان پایتخت هستند.

یزدانی اظهار داشت: وقتی اعلام می‌شود سونامی گردشگران چینی در راه است، گویی یک سیل در شرف وقوع است که قصد نابودی ما را دارد.

وی با اشاره به برخی خبر‌ها مبنی بر سونامی گردشگران چینی در تهران اظهار کرد: از دوستان رسانه‌ای توقع می‌رود از واژه‌هایی مثبت استفاده کنند.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران اضافه کرد: آمار‌ها از سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد صد میلیون نفر چینی در سال به سفر می‌روند که بالا‌ترین ریت توریست خارجی در دنیا را تشکیل می‌دهند و پیش بینی‌ها حاکی از آمار ۱۶۰ میلیون نفری در سال ۲۰۲۰ است.

یزدانی افزود: اگر قرار است سونامی اتفاق افتد، صرفا برای ما خواهد بود چرا که سایر کشور‌ها به طور جدی برای این مسئله برنامه ریزی کرده‌اند و سهم جذب گردشگران چینی در سایر کشور‌ها نشان می‌دهد این کار با فکر و اندیشه اتفاق افتاده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *