رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شانس کیخا برای کسب سهمیه المپیک زیاد است/ بودجه فدراسیون نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کمتر شده

8:42 - 09 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۶۰۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: شانس سعیدرضا کیخا برای کسب سهمیه المپیک توکیو در جام‌جهانی اشتوتگارت بسیار زیاد است.

زهرا اینچه‌درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت این روزهای ژیمناستیک ایران اظهار داشت: خوشبختانه ژیمناستیک ایران شرایط خوبی را دارد، برای اولین‌بار ژیمناست‌های ایران توانستند در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب دو مدال شوند. ضمن اینکه تا پیش از این هیچ مدال نقره‌ای در این مسابقات نتوانسته بودیم کسب کنیم.

وی در مورد وضعیت ژیمناست‌های ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: بین دو تا سه مسابقه دیگر برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم. در جام‌جهانی اشتوتگارت نفرات اول تا سوم به صورت مستقیم سهمیه کسب می‌کنند و امیدواریم کیخا بتواند در خرک حلقه یکی از سه نفر برتر باشد، اگر هم این اتفاق نیفتد در ورلدکاپ‌های بعدی شانس کسب سهمیه المپیک را خواهد داشت. به نظر من شانس کیخا برای کسب سهمیه زیاد است البته در ورزش اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد و نمی‌توان با قاطعیت گفت که کیخا می‌تواند سهمیه کسب کند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه تصریح کرد: کهنی در مسابقات قهرمانی آسیا برنز گرفت اما با سهمیه المپیک فاصله دارد، الفتی نیز با توجه به اینکه از دی ماه به رده بزرگسالان آمده نتوانست در تمامی ورلدکاپ‌ها شرکت کند.

اینچه‌درگاهی درباره مشکلات مالی فدراسیون گفت: نه تنها فدراسیون ژیمناستیک بلکه تمام فدراسیون‌ها با مشکلات مالی زیادی رو به رو هستند، اما ما نمی‌گذاریم این مشکلات روی تیم ملی تاثیر منفی بگذارد. متاسفانه بودجه فدراسیون نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کمتر شده، این در حالی است که ما در سال منتهی به المپیک قرار داریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *