به خاطر عملکردم در مسابقات جام جهانی از مردم عذرخواهی می‌کنم/ از شانس بد من ماده سرعت در المپیک توکیو وجود ندارد

12:11 - 08 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۴۹۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رضا علیپور ملی‌پوش سنگنوردی ایران گفت: از عملکردی که در مسابقات جام‌جهانی سوئیس و فرانسه داشتم خیلی راضی نیستم.

رضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکردش در مسابقات جام‌جهانی سنگنوردی سوئیس و فرانسه اظهار داشت: از عملکردم در این دو مسابقه جام‌جهانی خیلی راضی نیستم و توقعم این بود که بتوانم خیلی بهتر از این‌ها عمل کنم. از این بابت از مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم برای آنها مانند همیشه افتخارآفرین شوم و تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی ژاپن با کسب مدال طلا این نتیجه را جبران کنم.

وی ادامه داد: سایر ورزشکاران ایرانی در جام‌جهانی سوئیس و فرانسه عملکرد خوبی داشتند هر چند که آنها برای پیشرفت بیشتر باید از لحاظ امکاناتی در شرایط بهتری قرار داشته باشند و مربیان خوب خارجی هم مورد استفاده قرار گیرد.

سریع‌ترین مرد عمودی جهان در مورد اینکه آیا شرایط حضور در المپیک توکیو را دارد یا خیر، گفت: برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ای ندارم و تمام تلاشم برای قهرمانی جهان و بازی‌های جهانی ۲۰۲۱ آمریکا است. از شانس بد من ماده سرعت از المپیک ۲۰۲۴ پاریس اضافه می‌شود و سعی می‌کنم در المپیک پاریس بهترین نتیجه را به دست بیاورم. اهداف کوتاه مدت من درخشش در مسابقات جهانی و بلند مدت هم رسیدن به طلای ۲۰۲۴ است.

علیپور در مورد اینکه آیا مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از او حمایت می‌کنند یا خیر، تصریح کرد: متاسفانه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پاداش بازی‌های جهانی ۲۰۱۷ لهستان را به ما ندادند و تنها مسئولان قول می‌دهند، اما عمل نمی‌کنند. تمام این‌ها یک ذهنیت منفی در ورزشکار افکار ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا نتوانم با فکری باز در مسابقات شرکت کنم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *