امیدوارم بتوانیم مزد زحماتمان را در برزیل بگیریم/ با بدشانسی مواجه نشوم، کسب سهمیه می‌کنم

0:03 - 08 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۳۰۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فاطمه کرم‌زاده عضو تیم ملی تیراندازی گفت: امیدوارم خدا کمک‌مان کند تا بتوانیم در جام‌جهانی ریو با نتایج قابل‌قبول مزد زحماتمان را بگیریم.

فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط ملی‌پوشان تیراندازی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی از لحاظ تمرینی در اردوی تیم ملی تیراندازی حاکم است و سطح آمادگی ملی‌پوشان هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همین موضوع ما را امیدوار می‌کند تا در مسابقات جام‌جهانی ریو به یک نتیجه خوب برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه اعزام به ریو بسیار بالا است مسئولان فدراسیون تیراندازی تصمیم گرفتند نفراتی را که از شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند به برزیل اعزام کنند. اگر شرایط در روز مسابقه مهیا باشد می‌توانیم برای مردم ایران خوش‌خبر باشیم. در تیراندازی آرامش حرف اول را می‌زند و اگر تیراندازان بتوانند آرامش و تمرکز خود را حفظ کنند نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

ملی‌پوش تفنگ بادی در مورد اینکه آیا در ریو می‌تواند کسب سهمیه کند یا خیر، گفت: با توجه به رکوردهایی که در تمرینات تیم ملی ثبت کرده‌ام خیلی شانس دارم تا اگر در روز مسابقه با بدشانسی مواجه نشوم کسب سهمیه کنم. شاید این مسابقه آخرین ورلدکاپ کسب سهمیه محسوب شود، اما با این حال خیلی امیدواریم که هم من و هم سایر تیراندازان در تفنگ بادی و خفیف عملکرد خوبی داشته باشیم.

کرم‌زاده تصریح کرد: به هر حال جام‌جهانی میدان سخت مبارزه است و ما در این مسابقه باید با کسانی رقابت کنیم که هم از بهترین‌های جهان هستند و هم از لحاظ امکاناتی در وضعیت بهتری نسبت به ما قرار دارند، اما من خیلی امیدوارم تا بتوانیم با نتایج قابل‌قبول مزد زحماتمان را در برزیل بگیریم. خوشبختانه خانم هاشمی در این مدت نکات فراوانی را در تمرینات به ما یاد داده و حالا وقت آن رسیده که در جام‌جهانی خوب نتیجه بگیریم.

وی در مورد مشکل فشنگ در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: متاسفانه با مشکل کمبود فشنگ و مهمات روبه رو هستیم و فشنگ‌هایی که با آنها تمرین می‌کنیم خیلی کم است و امیدوارم مسئولان فدراسیون تیراندازی تدابیری بیاندیشند تا این مشکل برطرف شود. در این راه به کمک مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز داریم تا از لحاظ فشنگ در تمرینات به مشکل برنخوریم. اگر از رشته تیراندازی حمایت شود مطمئنا پتانسیل کسب بهترین نتایج را در مسابقات بین‌المللی خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *