تخفیف 2 هزار تومانی برای اکران فیلم های ماه رمضان

8:59 - 19 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۷۲۶
خبرگزاری میزان: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: تخفیف 2 هزار تومانی برای فیلم های ماه مبارک رمضان در سینماهای مدرن و تخفیف هزار تومانی در سینماهای درجه یک برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.
کف فروش برای فیلم های اکران ماه مبارک رمضان در نظر گرفته نمی شودغلام رضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار سینمای گفت: شورای صنفی نمایش در ماه مبارک رمضان برای بلیط فیلم ها تخفیفی در نظر گرفته که به این صورت است، سینماهای مدرن و ممتاز 2 هزار تومان و سینماهای درجه یک هزار تومان در بلیط هایشان به مخاطبان تخفیف می دهند. برای مثال بلیط 8 هزار تومانی سینماهای مدرن با 2 هزار تومان تخفیف، به مبلغ 6 هزار تومان ارائه می شود. البته این را هم باید بگویم که بلیط همه ی سانس های سینماهای مدرن، در ایام ماه مبارک رمضان به همین قیمت است.
 
وی با اشاره به فیلم های در نظر گرفته شده برای اکران در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با توجه به تشویق و ترغیب تهیه کنندگان و توزیع کنندگان فیلم های سینمایی، در حال حاضر صاحبان " گینس " و" عصر یخبندان " برای اکران در طرح ویژه ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: برای این 2 فیلم در ایام ماه مبارک رمضان تعداد هفته (3 هفته ای که اکران می شوند) و کف فروش حساب نمی شود و در این ایام با هر آمار فروشی بر روی پرده سینما باقی می مانند.

فرجی بیان کرد: در حال حاضر تنها این 2 فیلم اعلام آمادگی کرده اند و باید در هفته آینده در صورت وجود درخواست جدید برای اکران در ماه مبارک رمضان به برسی بپردازیم این را هم باید بگویم که هنوز هیچ فیلم مناسبتی برای اکران درخواست نداده و ممکن است در هفته آینده چنین فیلم هایی در فهرست اکران ماه مبارک رمضان قرار بگیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: این نکته را هم باید بگویم که فیلم های همچون " آتش بازی " ،" در دنیای تو ساعت چنده " و " اسب سفید پادشاه " که هم اکنون بر روی پرده سینماها هستند نیز در ماه مبارک رمضان شامل تخفیف می شوند. 





عرفان
|
-
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
اگر واقعا این تخفیف اعمال بشه! کار خوبیه دستشون در نکنه ...
sara
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
فقط 2 تومن ؟ به نظرم تو روزایی که مردم خیلی کم تر میرن سینما میشه با یه قیمت کم نظرو جلب کرد . ولی 6 هزار تومن بازم زیاده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *