نمایندگان ایران در پنج وزن نخست حریفان خود را شناختند

20:22 - 06 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۰۶۷
مراسم قرعه‌کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان عصر امروز (یکشنبه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه‌کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن ۴۸ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف نماینده گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی بین نمایندگان ژاپن و قزاقستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست با نماینده مولداوی سرشاخ می‌شود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران ژاپن و قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین متقی در دور اول با نماینده آفریقای جنوبی کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران آذربایجان و ترکیه می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف نماینده هند می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی‌گیران چین و مولداوی سرشاخ می‌شود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم سالار حبیبی در دور نخست به مصاف کشتی‌گیری از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی در این کشتی در دور دوم به مصاف برنده دیدار نمایندگان اوکراین و آذربایجان می‌رود.

مسابقات نمایندگان کشورمان از ظهر فردا دوشنبه برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *