رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خروجی دادگاه‌های تجدید نظر استان زنجان از نظر کمی و کیفی مطلوب است

15:33 - 06 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۹۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: خروجی دادگاه‌های تجدید نظر استان از نظر کمی و کیفی مطلوب بوده که این امر مورد تایید معاونین و شورای قضایی قوه قضاییه است.

خروجی دادگاه‌های تجدید نظر از نظر کمی و کیفی مطلوب استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست هم اندیشی و تعامل دادگاه‌های کیفری بدوی و تجدید نظر استان زنجان گفت: هرکس باید مسئولیت انشاء آرای خود را به عهده بگیرد لذا داشتن رویه واحد در محاکم کیفری بدوی و تجدید نظر برای احقاق حقوق مردم بایستی مورد توجه بیشتر قرار گیرد که تحقق این امر مستلزم بهره گیری از نظرات مشورتی و مراکز تحقیقات فقهی و حقوقی قوه قضاییه است.

رییس کل دادگستری استان زنجان به تدوین و ابلاغ سند تحول قوه قضاییه توسط رییس قوه قضاییه اشاره و بیان کرد: این سند به همه استان‌ها ابلاغ شده که شامل ۲۰۴ برنامه عملیاتی است که از این تعداد ۵۹ برنامه قابلیت اجرا در این استان را دارد.

رییس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: خروجی دادگاه‌های تجدید نظر استان از نظر کمی و کیفی مطلوب بوده که این امر مورد تایید معاونین و شورای قضایی قوه قضاییه است.

رییس کل دادگستری استان زنجان بر دقت، صحت، توجه بیشتر و ارتباط تنگاتنگ هردو مرجع قضایی کیفری بدوی و تجدید نظر استان در صدور آراء و رعایت آداب و شأن قضایی تأکید کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در برخورد با فساد خصوصا در داخل مجموعه قضایی افزود: امروزه همه ما باید در اتاق‌های شیشه‌ای فعالیت کنیم و عملکرد‌ها باید شفاف باشد و همواره اقدامات و عملکردمان مورد ارزیابی و نظارت از سوی مراجع بالاتر در قوه قضاییه است.

حجت الاسام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه در مبارزه با فساد لازم است همه مجموعه در جهت صیانت و سلامت دستگاه قضایی با حفاظت و اطلاعات همکاری لازم را داشته باشند.

در این نشست قضات تجدید نظرو بدوی مطالبی در خصوص مشکلات حوزه کاری خود بیان کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *