رقابت ۱۲ هزار شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قوه قضاییه

9:50 - 06 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۷۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قوه قضاییه از رقابت حدود ۱۲ هزار شرکت کننده در این دوره از مسابقات خبر داد.

رقابت ۱۲ هزار شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مسعود معصومی لاری، معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قوه قضاییه گفت: در این مسابقات قریب به ۱۲ هزار تن شرکت کردند که ۷ هزار تن آقا و بقیه خانم و در رده سنی  مختلف هستند.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی  معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: این مسابقات در یازده رشته و در دو گروه خواهران و برادران، زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مسعود معصومی لاری اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات کتبی به اتمام رسیده و در حال حاضر مرحله استانی و بخش شفاهی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی  معاونت فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد: از ویژگی‌های مهم امسال این است که همه برگزیدگان این دوره از مسابقات یک مربی ویژه خواهند داشت و این تیم (ستاد) زیر نظر مربی ارتقا خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مسعود معصومی لاری در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد: این مسابقات بهانه است تا خدمت قرآن باشیم و برد و باخت مهم نیست و این مسابقات بهترین راه به سوی خیر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *